Het schijnt een pay back te zijn van Monaco waar Max zich niet als eerste kon kwalificeren omdat Perez volgens hem expres zijn wagen parkeerde in de vangrail.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Is dus ook van toepassing voor Perez. Want die flikte het op een belangrijker moment in Monaco.Echte teamplayer die Max, zijn ego belangrijker
Ja dat is wat ik bedoelde dat het feitelijk al lang uitgesproken had moeten worden. Ik wist niet van deze verontschuldiging en of die echt gemeend was.Perez heeft zich intertijd wel verontschuldigd voor die actie en ik snap dat die dan even verwerkt moet worden maar
Perez wordt royaal betaald om de tweede rijder te spelen. Perez zal zelf ook moeten presteren op de baan en Max hoeft niet aan een dood paard te trekken.Ik kan wat minder begrip opbrengen voor de actie van Max, het getuigd van kleuterschool gedrag wat je in deze professionele wereld niet zou verwachten.
Perez heeft zich intertijd wel verontschuldigd voor die actie en ik snap dat die dan even verwerkt moet worden maar om nu een half jaar na dato daarop nog even op deze manier te reageren kan mijn waardering niet krijgen, denk dan even in het belang van het team en schuif jouw ego aan de kant.
Hou er rekening mee dat die ego hem vaker in de weg gaat zitten, zeker op die jonge leeftijd is het heel lastig er goed mee om te gaan.
Welkom in een verziekte en gefrustreerde maatschappij.Men kan het noemen hoe men wil, maar als er nu zelfs (doods)bedreigingen worden geuit naar Max maar zelfs ook naar zijn familie, zoals zijn zusje, dan gaat het veel te ver.
Dit omdat het nooit is besproken tijdens de teambesprekingen vooraf aan de wedstrijd. (briefing)feit dat Max teamorders of in dit geval een vriendelijk maar dringend verzoek om Perez voor te laten gaan
geweigerd
Nee dat was een aparte mod in de andere forum software. Die bestaat ook voor deze forum software, maar tot nu toe leek ie nog niet nodig omdat het een zeldzaamheid is dat mensen nog meerdere postings vlak na elkaar doen.(worden snelle posts niet meer automatisch samengevoegd tot één enkele posting?)
Nou dan gaan ze toch goed want ze zitten toch steeds vooraan en Russel heeft zelfs al een wedstrijd gewonnen. Dus ik verwacht wel dat ze meedoen met Red Bull en Ferrari in 2023.De Merc's lopen een seizoen achter op ontwikkeling