Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Alle grote en kleine Freggels wensen iedereen hier fijne kerstdagen, veel gezelligheid met familie en vrienden! En mooie kadootjes onder de kerstboom...
Als je de folders die je binnenkrijgt openslaat en je ziet wat de commercie allemaal aanbiedt dan is dit geen vrede op aarde maar vreten met zijn allen.
Maar goed ieder zijn meug. ik wens jullie allen een vreedzame Kerst en een vooral gezond 2012 toe.
Van mij en vanuit de burcht wensen we ook alle Duckfiles vrienden hele fijne en warmtevolle kerstdagen toe.
Maak het gezellig en eet niet te veel en laat je gedachten ook eens gaan naar die gene die het ook verdienen, maar door wat voor omstandigheden dan ook niet kunnen vieren.
Ik wilde je bellen vandaag om te zeggen dat ik van je hou, maar je telefoonnummer werkt niet meer.
De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen.
Ik ging nog naar je huis maar je woont daar niet meer.
Het postkantoor had geen ander adres voor mij.
Ik denk dat de hemel te ver weg is.
Ik mis je! Voor altijd in mijn hart.
Je bent wel weg maar nooit vergeten .
Merry Christmas aan iedereen in de hemel.. Jullie hebben een speciaal plekje in mijn ♥!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.