@Black Tiger , waar haal jij het vandaan dat er geen nieuwe apk op deze auto zit?
In het rapport [kentekencheck] wat ik jou gestuurd heb via WA, er staat in dat rapport dat deze auto tot 13-05-2024 gekeurd is.
De auto is gekocht bij een handelaar, alleen inruil, geen aflevererbeurt oid.
Ben zelf al 2 dagen aan het poetsen, an de binnen en buitenkant, tot nu toe 2 deukjes en wat lakschade gevonden, maar, tja, wat wil je met een auto van 16 jaar?
Nou nog even onder de motorkap kijken wat ik daar nog kan doen, hier en daar wat aan de lak doen.
De uitlaat is als men de waarheid heeft verteld, nog maar 3 jaar jong, banden zijn in orde, maar ach voor €5950, minus de inruil van €2950,- [deed wel pijn, was een erg goed onderhouden Meriva] mag je wel iets verwachten.
Ik zit zelf niet op de achterbank of op de volgende rij stoelen [7-zits] maar daar heb ik geen vuiltje of krasje kunnen vinden.
Morgen even een afspraak maken voor een controle en grote beurt, en dan hopelijk weer een tijdje rijden.
Ik moet wel even zeggen dat als je de gas intrapt bij zo'n 2.2 , en je bent er niet op voorbereid, dat je behoorlijk in de stoel gedrukt wordt.
Zo, en nou ga ik naar de bios.