Ja, hier ook met zijn 3'en, verbruik hierIk sta alleen maar verbaasd over het jaarverbruik van een "gemiddeld" gezin!
2300 Kwh
1200 m3
4500 Kwh.
600 m3 gas en een aantal m3 hout.
B.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja, hier ook met zijn 3'en, verbruik hierIk sta alleen maar verbaasd over het jaarverbruik van een "gemiddeld" gezin!
2300 Kwh
1200 m3
Het kan zijn dat jouw meter niet meer goed is. Er zijn modellen die geen juiste waarden aangeven en de modellen waar het om gaat zijn te vinden op het internet.Ik sta alleen maar verbaasd over het jaarverbruik van een "gemiddeld" gezin!
2300 Kwh
1200 m3
We zijn met zijn 3'en bij ons maar zijn dan een bovengemiddeld gezin denk ik dan
4100 Kwh
1800 m3
Dat is met name voor meters die voor 2019 geinstalleerd zijn. Maar het verdiend dus wel aanbeveling als er onverwacht hoog gebruik is om hierover contact te zoeken met de energiemaatschappij.Er zijn modellen die geen juiste waarden aangeven en de modellen waar het om gaat zijn te vinden op het internet.
lache toch?Vandaag even het debat hierover kort gekeken, en ik zie dat er nog nergens een akkoord over is,
ik weet dat dat gebeurde en gebeurt in zekere zin nog.Ooit zelf getwijfeld aan mijn gasmeter.
Gevraagd of men kon kijken of de meter wel de juiste waarde aan gaf.
Kreeg als antwoord dat het wel mogelijk was maar als de meter goed was er 1000 gulden boete en onderzoek kosten moest worden betaald.
dan heb je nog gelukIk heb toen een nieuwe meter gehad en gas verbruik was aanzienlijk minder.
ja tuurlijk dat is in dit geval gezien vanaf de leverende partij wel vrij simpel te verklaren.Essent verhoogt variabele energietarieven
Als dat een vast contract is wel, tenzij de energiemaatschappij failliet gaat. Bij de groten zal dat minder snel gebeuren dan bij die 7 kleintjes die er vorig jaar aan moesten geloven.Mijn contract loopt tot 2025 moet nog zien of dat wel blijft staan met deze prijzen.
Dat is dus tot aan dat plafond. Dat is voor ons voor elektra meer dan 3x zo duur nog altijd en voor gas bijna 2x zo duur.In de huidige plannen staat dat vanaf 1 januari consumenten een maximumtarief betalen voor gas en elektriciteit. Voor gas is dat vooralsnog 1,50 euro per kubieke meter, voor elektriciteit 0,70 cent per kilowattuur.
Als er genoeg anderen zijn met variabel om het verlies van een lagere vast contract te dekken zal het geen punt zijn.Mijn contract loopt tot 2025 moet nog zien of dat wel blijft staan met deze prijzen.