Laat je dan wel goed informeren en controleer de info even op het net of andere winkels,
er is namelijk pas bij rtl4 een stukje geweest (editie NL) over de klachten en nadelen van het hervullen van inkt patronen
die info hadden ze van de consumentenbond site:
http://www.consumentenbond.nl/nieuws/nieuws/3318496?ticket=nietlid
helaas zijn wij niet in dat onderzoek meegenemen en hebben al contact gehad met de consumentenbond die weer aangeeft die onderzoek uit handen had gegeven aan een onderzoeksburo, en gaat kijken warom wij daar niet in zijn meegenomen en/of dit alsnog te gaan doen.
helaas worden we dus allemaal zo over een kam geschoren wat erg jammer is.
ik meen dat jij regio breda zit freggel ?? maar heb er wel iets over gehoord dat er daar ook binnenkort een winkel van ons gaat openen
maar het blijft een punt dat hervullen altijd goedkoper is dan steeds nieuwe patronen te moeten kopen .. of eventuele rebuilts (recycle patroon)
kijk altijd goed uit als je de zogenaamde inmitatie patronen koopt van HP
vaak koop je niets anders dan een hergevulde patroon (met meer inhoud)
die meer inhoud klopt vaak niet .. kijk goed naar de patroon en haal de stikker er af (met name HP 78 patronen) deze worden verkocht als zijnde 38ML
als je de stikker er af haald zie je het orgineel zitten met vaak de 19ML als inhoud .. dus daar is het goed bij opletten .. ik kom dit namelijk dagelijks tegen
en vaak is die zooi gevuld met inkt op waterbasis 60/40% .. jah zo kan ik ook wel makkelijk geldverdienen. maar jah tis maar een tipje als je voor info gaat ?? vraag dan diezelfde info bij andere winkels kijken of je daar zelfde antwoorden krijgt ,, zo ja dan zit je goed