H
herbies
ben inmiddels ook met prog dvb aan het stoeien
ik heb alleen het probleem dat ik geen universele lnb heb
ik heb een lnb met een lo van 10750 mhz moet dus eerst alle freq met 150 mhz verminderen het blijft zo hobby
de indruk is verder goed de recorder loopt in ieder geval niet vast
echt testen kan ik het niet moet eerst een nieuwe comp
maar het ziet er zeer belovend uit en al die functies gebruik ik toch niet je hebt trouwens ook een proggie poorman cam
kun je de phoenix interface als kaartreader gebruiken werkt ook leuk wat ik nog niet geprobeerd heb is om dat via de phoenix en season interface met bijv walbanger zo het beeld te ontcijferen
krijg je een soort kringloopje
ik gebruik ook de technotrend 2.10 drivers
ik heb gewoon de dvb kaart uit het apparaat beheer gegooid en toen nieuwe hardware gezocht en zo de driver geinstalleerd
ging prima
groeten herbies
ik heb alleen het probleem dat ik geen universele lnb heb
ik heb een lnb met een lo van 10750 mhz moet dus eerst alle freq met 150 mhz verminderen het blijft zo hobby
de indruk is verder goed de recorder loopt in ieder geval niet vast
echt testen kan ik het niet moet eerst een nieuwe comp
maar het ziet er zeer belovend uit en al die functies gebruik ik toch niet je hebt trouwens ook een proggie poorman cam
kun je de phoenix interface als kaartreader gebruiken werkt ook leuk wat ik nog niet geprobeerd heb is om dat via de phoenix en season interface met bijv walbanger zo het beeld te ontcijferen
krijg je een soort kringloopje
ik gebruik ook de technotrend 2.10 drivers
ik heb gewoon de dvb kaart uit het apparaat beheer gegooid en toen nieuwe hardware gezocht en zo de driver geinstalleerd
ging prima
groeten herbies