Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat kun je tegenwoordig voor een deel uit zetten. Namelijk voor de SSD schijven, die hebben geen indexering nodig en zijn vrijwel net zo snel met zoeken als met de indexeringsservice actief. De indexeringsservice hoef je dus eigenlijk alleen aan te hebben voor SATA schijven.Het kan ook zijn dat het indexeren van bestanden heel lang duurt of er een nieuwe systeem back-up wordt voorbereid.
het zit hem naar mijn id in de 1e update na instalatie win11 op een win 10 machine
die update is in de geschiedenis afgebroken en na een harde reset staat de update als ge installeert
Normaliter zou indexering en defragmentatie eigenlijk met name gedaan moeten worden als de pc/laptop even niet gebruikt wordt. Maar dat werkt niet altijd zoals het hoort.
Sinds Windows 10 gaat dat automatisch defragmenteren best goed moet ik zeggen. Met 7 moest ik dat nog wel eens zelf doen.dus ook met de oudere WIndows versies
was dus blijkbaar niet geselecteerd met update naar win11Windows maakt, als het ook is geselecteerd, een herstel optie bijvoorbeeld om eventueel terug te gaan naar W10.
dat herken ik al vanaf win3Windows 11 is nog vrij nieuw en heeft dus ook nog wel zijn dingetjes net als alle andere windows versies toen die nieuw waren.
Precies, dat bedoel ik. Alleen ben ik pas laat met Windows 3.1 begonnen. Eerst altijd DOS gedraaid en daarna os/2 met een BBS er op.dat herken ik al vanaf win3