Radiografische hobby.

Woooo... wat een lawaai dat zo'n wind maakt he. Maar die camera'tjes geven een frappant goede kwaliteit moet ik zeggen.

Laatst zo'n ding nieuw op marktplaats gezien dacht ik, voor nog net geen 40 euro, met nachtzicht. Da's toch wel mooi.

Jammer dat hij/zij op 10 augustus een boom in Eerbeek raakte.
Nou valt wel mee. Hij is ook weer uit de boom gevallen en die EGP's zijn gemaakt van EPP dus een erg sterk foam. Volgens mij heeft ie er dan ook erg weinig schade aan overgehouden.

@BT

Als je kan moet je even kijken naar TV Noord Holland.

De herhaling van "van zuks dus"

Daar wordt ook met een helicopterje gevlogen.

TV Noord-Holland? Bedankt, ik heb hem nu opgezet, hopelijk gaat het nog herhaald worden, is toch wel leuk.

Mijn beide heli's zijn inmiddels verkocht en er is een 3 kanaals heli (stuk goedkoper) van Tessenderlo voor in de plaats gekomen, zitten ook nog allemaal lampjes op, best grappig.

Daardoor zijn er nu financiele middelen vrij voor de zwever.;)

Helaas, die link geeft de verkeerde aflevering aan, daar is geen heli in te zien want daar begon de uitzending ook mee. Maar gelukkig had ik de aflevering op TV gezien 's nahts.

Was niet zo gek veel beeld maar wel leuk. Alleen zat die wel veel schoon te maken voor een heli met Lipo accu. Al dat poetsen doe je normaliter meer bij een Nitro versie.

Dit was een collective pitch en voor iemand die er net een jaar mee bezig was (vermits mijn oren dat goed hoorden) kon hij er behoorlijk goed mee overweg, zeker met die wind die er stond.

Woooo... wat een lawaai dat zo'n wind maakt he. Maar die camera'tjes geven een frappant goede kwaliteit moet ik zeggen.Laatst zo'n ding nieuw op marktplaats gezien dacht ik, voor nog net geen 40 euro, met nachtzicht. Da's toch wel mooi.

Nou valt wel mee. Hij is ook weer uit de boom gevallen en die EGP's zijn gemaakt van EPP dus een erg sterk foam. Volgens mij heeft ie er dan ook erg weinig schade aan overgehouden.
hoi

ik zag ineens hier een bericht over mij staan. ik had inderdaad weinig schade alleen 1 servo kapot en de neus was krop maar dat heb ik opgelost met een fohn. de camera had ik gelukkig nog wel vast gezet met een touwtje en een veiligheidspeld.

tegenwoordig heb je nieuwe soort camera's waarbij je een bril og een tft schermpje kunt kopen zodat je live mee kunt kijken

Hoi Josavja

Welkom op dit board!

Ik vond het een geweldig leuk filmpje "EasyGlider pro meets Tree Eerbeek"; en wat een fantastisch goede beeldkwaliteit.

(zie posting 20 in dit draadje)

Leuk om te horen hoe het afgelopen is, en je oplossing met de föhn vind ik ook heel vindingrijk.

Groetjes,

Bones

Welkom op Satellite Fun Josavja.

Eerbeek ligt hier een paar minuten verderop, ik woon in de hoofdstad hier.:)

Hier thuis staat ook al weer een nieuwe Easy Glider Pro op het voorjaar te wachten. Toen deze begin dit jaar tijdens een storing gecrashed is, werd er een DG1000 voor in plaats aangeschaft. Daar heb ik ook mijn brevet me gevlogen.

Maar die heeft het nadeel dat als die uitklapbare propellor omhoog staat, het zwaartepunt te ver naar voren staat. De laatste keer dat ik ermee vloog gooide ik hem niet hard genoeg en greep de eerste keer naast het hendeltje van het hoogteroer, dus kon nog net op tijd de motor uitzetten voordat hij de grond raakte.

Echter kwam hij nog iets schuin op de grond en het motortje zit dan bovenin. Het is maar plastic dus dat veerde even door waardoor het hele klapding overbrak. Er is wel een nieuwe maar die moet er nog ingezet worden, daar moet het vliegtuig voor open gesneden worden en daar ben ik niet zo'n goede in dus dat moet wachten tot het ding mee naar de club gaat.

Hoe heb je dat overigens gefixed met die föhn? Want ik weet dat dit naast het "strijkijzer" ook wel eens gebruikt wordt om de oracover (of soortgelijke folie) wat strakker op vliegtuigen te krijgen.

Maar een Easyglider neus ermee uit de crop krijgen is nieuw voor mij. Is dat warm stoken en dan beetje er aan trekken ofzo?

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan