@rat2002

T

the matrix

"Vanaf volgende week kun je hier van alles vinden met betrekking tot de diverse coderingen waaronder seca 2 en irdeto 2...".

Wanneer is het "volgende week"??????

Hahahahahah
Dat zal nog wel even duren ...hahahahah

het is nu 23,40 uur dus wellicht nog wachten tot 24,00 uur
dan is het volgende week , nuis

als je goed hebt gelezen dan is volgende week dus vanaf morgen ( maandag )
ja sorry hoor maar ben ik nou zo dom :)

Maandag begint om 00.00 uur, dus elke seconde vanaf zondagavond 24.00 of 00.00 uur = maandagochtend.:)

Nou ik geloof het pas als ik het zie ,meestal zijn het loze gedachten van zo'n iemand kan best hoor dat zijn site open staat, maar dan met een dooie mus !!!

Ja en volgende week houd dus in vandaag t/m zondag.

stjonge stjonge,, geef die jongen eens wat tijd,, als we volgende week niks hebben ken je gaan klagen.

Of nog beter probeer zelf eens wat dan.

Geduld is een schone zaak.

voledig eens met Jack .Geef die jongen de tijd

groeten
jojeelja

jep ik ben zelf ook aan het klooien
en er gaat tijd inzitten jongens
neem dat maar van mij aan

heb je mij horen klagen?????
ik stel alleen maar en vraag wanneer het volgende week is.

Tsjonge jonge het lijkt wel of ik in je maat heb liggen porren!!
De vraag is gerezen ivm met eerdere toezeggingen van rat2002 2003 2004. in 2002 betreffende de Samsung blijmakerij daar had hij het ook steeds over binnenkort , dus ...........................

Sorry

Tja, sommige mensen zij kort van memorie.
Denken maar aan een ding.(hoe krijg ik weer beeld?)
Kijk dat zijn de echte hobbyisten!
Dus zijn ze gefocust op onze huisrat.

Hoezo weer beeld,, ben het nog niet kwijt geweest.

ik weet dat belofte schuld maakt...... Maak je daar maar niet druk om, het komt heus wel maar wel in mijn eigen tempo en niet in het tempo wat door sommige van jullie opgedrongen word!!!!

Als jullie nu eens minder zeiken dan kan ik de tijd om me hier te verdedigen in de site stoppen!!!

"zoekt en ge zult vinden, en als ge het gevonden hebt laat het mij den ook even weten zodat ik niet meer hoef te zoeken.

en daar is hij dus naar op zoek,nog ff geduld dus todat hij het gevonden heeft.

Laat je niet gek maken rat, in Nederland hakt men graag hoofden af van mensen die hun nek uitsteken, men durft zelf niks en ziet niet graag dat anderen die dat wel doen misschien wel succes hebben.

Gr. Lagos

ik wil noch wel een paar weken wachten
als de rat iets nuttigs heeft om weer beeld te krijgen
dus laat je niet gek maken rat

gr siem

Originally posted by rat2002
ik weet dat belofte schuld maakt...... Maak je daar maar niet druk om, het komt heus wel maar wel in mijn eigen tempo en niet in het tempo wat door sommige van jullie opgedrongen word!!!!

Als jullie nu eens minder zeiken dan kan ik de tijd om me hier te verdedigen in de site stoppen!!!

Ok Rat,
Gewoon negeren.....................,ze kunnen gewoon het geduld niet opbrengen om te wachten en zitten om de 5min. op jouw site te kijken..............

misschien is het wel het beste als rat zelf aangeeft wanneer het op zijn side staat ,dan heeft niemand meer te vragen van wanneer!!!!

oja slopen is omgekeerd bouwen lol

Mensen, er zijn leiden genoeg op deze aardkloot die er langer over doen om hun memoires te schrijven. Een technisch stuk over een ingewikkeld onderwerp schrijf je niet zo maar ff.

Geduld, al is dat natuurlijk moeilijk bij zo'n "hot" item (kijk maar naar zijn achtergrond).

Volgende in "volgende week" is taalkundig gezien een rekbaar geheel. De meeste personen geven daar echter hun EIGEN absolute waarde aan. Maar "volgende" in dit kader is eindeloos; je kunt immers altijd volgende week zeggen :biggrin::biggrin::biggrin:

Vgl: morgen...hehehe

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan