@rat2002

Zal ik dan ook nog een "negatief" steentje bijdragen.

In spanje is het toch altijd manana (ff zonder ~, staat niet op mijn toestenbord)

Beste rat, alle gekheid op een stokje, doe wat je wilt doen en laat de anderen zeuren.

Ik wacht wil, maak mij niet uit. Rat biedt ons iets aan dit hoeft hij niet te doen. Het is alleen zo dat wat hij gaat aanbieden iets is waar wij allemaal op zitten te wachten. Tuurlijk mag hij opschieten ik wil immers ook weten met wat voor een kaart dit allemaal kan want de feestdagen komen eraan en dan zijn de winkels dicht. Maar belooft is belooft en volgende week is volgens mij een week na het plaatste van het bericht.

Ik wens Rat dan ook heel veel suc6.

ikke zeg niks,, maar vind hem ook wel leuk,, lijkt een beetje op annieeeeeeeeeeeeeee hou jij me tassie effe vasttttttttttttttt,, hehehe.

Originally posted by dorpsgek
Zal ik dan ook nog een "negatief" steentje bijdragen.

In spanje is het toch altijd manana (ff zonder ~, staat niet op mijn toestenbord)

Beste rat, alle gekheid op een stokje, doe wat je wilt doen en laat de anderen zeuren.

In Spanje is al jaren ma?ana ma?ana niet meer, en heeft de hoogste economische groei in heel Europa en dat is iets wat men van Nederland niet kan zeggen.

Ter info, Lagos

@Dorpsgek: Wat voor toetsenbord ben jij dan aan het gebruiken? Iets van een Apple of Mac ofzo? Ik kan me nog XT toetsenborden herinneren met de ~ erop, eerlijk gezegd vraag ik me af of er wel pc toetsenborden bestaan zonder ~ tekentje.:)

Over het algemeen zit ie links naast de 1, als hoofdletter (dus shift toets gebruiken). Zit ie er daar bij jou ook niet?

Misschien dat je hem op beperkte termijn wel vinden kan, dat is ook zo'n mooi rekbaar begrip.:biggrin:

Hmmmmmmmm, ik dacht dat ik eerder de negatievelingen over rat2002 op hun staart zou trappen, niet degene die regelmatig positief op de board post, althans wat ik tot zo ver gelezen heb, maar ja......

OK, ff een "cynische" (vooral cynisch tussen "" geplaatst) reactie:

Beste Lagos, doordat wij in NL de kou en lastendruk van de EU ontberen, kun jij daar in het door EU gesupporte Spanje een voorspoedige warme economische ontwikkeling meemaken.

Beste Black Tiger, natuurlijk heb ik een tilde naast mijn 1 staan, ben van nature lui om uit te zoeken wat in de ASCII tabel de alt + cijfercode is voor ? (met dank aan Lagos voor het plaatsen voor de ? )

Nogmaals, rat2002 maak er wat moois van !!!!

Volge?s mij is alles i? dit topic cy?isch bedoeld, te?mi?ste die posti?gs va? mij wel.

Ee?ieder die zich hieraa? stoort is gestoord e? be? ee?s eerlijk, Rat2002 ee? veer i? de ko*t steke? is allee? eige?bela?g.

Goed zo Rat2002 maak er wat moois va?, ga door (lees: Kom op schiet op , de progger staat klaar, beda?kt voor de files)

Allemaal cy?isch bedoeld hoor!!

neem de tijd ik ben zelf ook aan het knubbelen bij wwworm staat ook wel iets
groetjes frans

Het leuke is dat 'volgende week' NU betekent dat het vanaf 22 december is. RAT 2002 heeft die regel maandag nl. niet verandert in 'deze week, bla, bla, bla'.....

Dus toch weer een loze belofte????

Greetzzz.

Jongens kap nou ff dit is niet leuk meer geef de rat de kans de samsung bezitters heet hij ook geweldig geholpen toch!!!!!!!!!!

Vind ik ook ouwe pik,al heb ik geen samsung.Het is o zo makkelijk om iemand de grond in te stampen.

ola,
mag ik voorstellen aan al die ongeduldige klagers om zelf eens de handen uit de mouwen te halen ipv te klagen en te zagen
ik zal jullie verder helpen als je beeld wil .en op mijn hulp en info hoef je niet te wachten. hier komt het .
ga naar c+ en schaf jezelf een abbo aan als je niet kan w8en
wedden dat je dan wel beeld hebt een je hoeft dan niet op de rat te wachten.
groetjes

Originally posted by pikkie
Jongens kap nou ff dit is niet leuk meer geef de rat de kans de samsung bezitters heet hij ook geweldig geholpen toch!!!!!!!!!!

Ja dat was wel een andere,Mr H2D nl,die met DE OPLOSSING kwam voor de Sammy
Alweer vergeten zeker h?,of komen jullie niet verder dan het KWAAK Forum ???

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan