Relook 300S voor beginner?

S

SatJohn

Hallo,

Ik ben er nog steeds niet uit welke ontvanger ik ga aanschaffen. Maakt niet zo veel uit, ik heb geen haast want m'n huis is nog niet klaar.

Ik had eerst de topfield 4000pvr op het oog maar nu kom ik weer een linux ontvanger tegen, de Relook 300S voor een redelijke prijs vindt ik.

Ik ben vraag me alleen af of ik er nog software enzo op moet zetten voordat ik tv kan kijken. Ik wil een Canal digitaal smartcard aanschaffen en eventueel later nog wat expirimenteren met andere modules en smartcards.

Dit zijn eigenlijk de vragen waar ik graag een antwoord op zou hebben.

Is het een goede ontvanger voor een beginner? (ik heb wel eens linux op mijn pc gehad maar dat is een tijdje geleden).

Moet ik nog software installeren voordat ik kan tv kijken?

Kan ik gewoon met een windows pc de ontvanger benaderen?

Alvast bedankt en groeten John

Hallo Satjohn!

Ik heb zelf geen Relook maar ik heb wel een link voor je.

Ik heb van de week gelezen dat de Relook 400 binnenkort uitkomt deze heeft ook een netwerk aansluiting (wat de 300 niet heeft)

Mishien wordt je hier iets wijzer: http://www.relookplaza.nl/

gr. Satlook

Wat Satlook al zei: de 400s heeft ethernet, en dat heeft de 300s niet.

Met de software die standaard op de 300s zit, kun je gelijk kijken (na natuurlijk een scan). Op de site die Satlook zei staan ook wat "alternatieve" images;) Die blaas je er via USB in. Voor beginnende users is de relook 300s een uitstekend alternatief ( ook gezien zijn prijs: dubbele tuner, linux en HDD prepaired), al zal de 400s veel meer mogelijkheden bieden.

Ik ben de 400s nu aan het betatesten. Een definitieve release datum is er nog niet, maar gezien het aantal test-images wat ik per week binnenkrijg, zal dit binnen een paar maanden gebeuren.

Canal+ kaart draait probleemloos in de interne kaartlezer en de meeste CI modules werken prima in de 300s met de laatste sw versie (2.2.:cool:

De enige modules die (nog) niet goed werken zijn de oude zwarte viaccess (1.2) CI en de Dragon 3.02.

Ok, dan wacht ik nog even af. Is er al bekend wat de 400s moet gaan kosten?

Bedankt.

Groeten John

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan