routeplanner op laptop

Ik ben aan het downen... nog maar 4 uurtjes ofzo en dan heb ik hem binnen.....

Misschien kun je eens wat meer bandbreedte geven? :biggrin:

Maar dat inspreken door de vrouw vind ik niet zo'n goed idee..

Ik krijg al de kriebels als ze 'live' voor routeplanner speelt!!

:biggrin:

ah, jawel mijn navigatiejuf heet Miep en die heeft een heel zwoele stem....

Ik merk zelfs dat ik de neiging heb om te schakelen en dat terwijl ik al jaaaaren een automaat heb;-)))))))

Dan moet je maar geen stemmen van 0900 dames samplen voor je routeplanner.. :biggrin:

@drz

Alturion ken ik niet TomTom2 wel. Kun je Alturion niet op een flashkaartje zetten en in je iPaq proppen? Dan kun je vergelijken:TomTom2 kaartje eruit, Alturion kaartje erin!

Grtz,

@werkezel, dat heb ik uiteraard geprobeerd maar Alturion ziet de TomTom-muis niet.

Ik heb daar een drivertje voor nodig denk ik.

Ja die TomTom muis schijnt niet zo best te zijn, daar wordt tenminste regelmatig over geschreven, of heb je de BT versie die iets beter schijnt te zijn? Maar kun je niet een andere muis selecteren die een beetje dezelfde specs heeft als je TomTom muis? In het GPS menu van TomTom kun je uit een hele waslijst muizen kiezen.

Grtz,

heb vandaag een andere software binnen

het heet mapsonic

en het is van michelin

het is geschikt voor pc en pda

ziet er wel leuk uit

heb alleen nog maar de benelux

ben er nog niet mee op de weg geweest

de software is in engels en andere talen maar geen nederlands

praten gaat wel in het nederlands

er is geen 3d weergave zoals in alturion maar dat werkte toch al niet bij mij

lijkt me leuk om ook te gaan testen

ik moet nog 3 cdees met kaarten

maar ze zijn nog niet vol beschikbaar op emule helaas

groeten herbies

Daar staan zeker ook de michelin sterrenrestaurants op: kun je gelijk lekker smikkelen onderweg...

Grtz,

Originally posted by drz @werkezel, dat heb ik uiteraard geprobeerd maar Alturion ziet de TomTom-muis niet.

Ik heb daar een drivertje voor nodig denk ik.
drz ik weet niet of je inmiddels dit probleem hebt opgelost.

Als je een gps driver hoger dan 1.06 gebruikt van tomtom, dan werken alle andere programmas welke de gps van tomtom willen gebruiken niet.

oplossing is om gps driver 1.06 van tomtom te grbeuiken, en dan werkt ook alturion gewoon met die gps muis.

Ik ben trouwens wel geintereseert in die europa kaarten, dus als ik eens mag ftp'en ??

groeten, Fenzo.

ik heb alleen de europa kaarten voor alturion 5.0

en die werken absoluut niet met 5.1

dus als je die bedoeld stuur je maar een mail

herbies

Nou, het expiriment is even tijdelijk opgehouden omdat mijn labtopje niet meer is...

Hij is defect geraakt tijdens werkzaamheden en dus moet ik even wachten tot ik weer een verse heb.

Dus voor mij houdt het helaas even op. :sad:

Die 1.06 tt driver waarover fenzo schreef, is voor een PDA en krijg je niet draaiend op een laptop zelfs niet op een defecte...

Grtz,

Alturion zoekt naar een seriele GPS-muis, die volgens mij ook wel te koop zijn!

Overigens kosten de meeste GPS muizen om en nabij de 100 euro heb ik gemerkt, en geen 40 euro zoals ik al eerder berichtte.

Foutje....(ik vergiste mij in de adapters voor een gps muis naar een PDA)

Lezen is ook een vak he!

Inmiddels heb ik het project weer in leven geblazen met een oude pentium3 computer, die misschien wel een vaste plaats krijgt in de auto.

Nu alleen nog even op zoek naar een muis die door alturion ondersteunt word.

ik heb een muis van globalsat

black tiger heeft hem gezien

het is de br 305 en dat werkt goed

hij zit nu nog op de seriele poort en de ps 2 tegelijk

ja dat werkt zo

ik moet de kabel nog omruilen voor een usb versie

de muis kost 89 en de kabel 19 euro

en tijdens het opstarten van je compie heeft ie al een fix

dus lekker snel

en ik heb hem zelfs binnen op tafel hebben liggen en ik had nog ontvangst

zaten wel veel ramen

dus echt een super ding

luca heeft hem ook

suc 6 herbies

Kan mij iemand ff een pm sturen waar ik deze laptop software kan downen? Badmuts heeft zich ook zo'n ding gekocht en we willen natuurlijk ook de software even testen voordat we hem aanschaffen. :)

@Black Tiger

Ik heb helaas geen goeie nav soft voor een laptop.

@DRZ

Alle muizen, voor zover ik weet, die je kunt aansluiten op een PDA werken serieel, maar de protocollen variëren. Ook de draadloze Blue Tooth muizen.

Trouwens, vreemde 'projecten'...

Grtz,

Haha, nee zoals ik al zei, is voor die goede vriend van me, en we wilden gaan testen..... ware het niet dat ie door zijn rug is gegaan en problemen met de laptop ook nog eens heeft gekregen en nu ook nog met zijn gewone pc.

Alle nadeel dus even tegelijkertijd, maar hij kan niet goed lopen, laat staan autorijden momenteel, we zullen dus even moeten wachten.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan