RUdream of Hydra?

BlackTiger heeft ook niet gezegd dat HD en USB niet samen gaan. Hij heeft duidelijk vermeld dat als je ergens mee begint en het werkt niet, dat je dan niet gelijk allerlei "toeters en bellen" moet installeren/gebruiken. Eerst een kale image pakken en een nagenoeg kale db (originele staat dus qua hardware). En dat aan de praat zien te krijgen.

Bovendien geeft BlackTiger zijn ervaringen weer en deelt hij mede wat hij van anderen heeft gehoord.

Overigens dacht ik ook ergens van BlackTiger gelezen te hebben dat hij schrijft wat bij de een werkt, hoeft niet bij een ander per definitie ook te werken.

Kortom: het zijn tips die je gewoon kunt opvolgen en bedoeld om freggel zo snel mogelijk zijn dreambox te laten gebruiken.

Originally posted by eendenteam

Kortom: het zijn tips die je gewoon kunt opvolgen en bedoeld om freggel zo snel mogelijk zijn dreambox te laten gebruiken.

En dat lukt aardig, maar volgens mij steken er wel meer wat dingen van op... ;)

Yep. Eendenteam omschrijft het inderdaad perfekt.
Het advies is ook aan een beginner gericht. Een usb kan, stand-alone of met hd ernaast perfekt werken, maar het KAN ook tot problemen leiden. Deze problemen kan een gevorderde makkelijker oplossen dan een beginner die dan eerst zal moeten uitzoeken waar het probleem vandaan komt en gezien reacties als "usb werkt perfekt" wat niet altijd waar is, dan wellicht vergeten hiernaar te kijken.

Daarom dat ik op die manier adviseer dus Eendenteam heeft het exact bij het juiste eind betreffende mijn advies.

Maar zo komt ieder weer wat verder inderdaad. En gaat het een goed lukken, dan ga je verder experimenteren.
Dat is net het leuke van deze doos. Gaat het op een gegeven moment mis, en je weet de basis, dan kun je daar altijd weer naar terug en hem lopend krijgen en van daaruit weer verder beginnen te prutsen.

Eigenlijk kun je niets kapot maken of je moet pech hebben dat je flash de geest geeft.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan