Rug en uitstralings klachten in been.

Sodeju dat was heftig dan.

As maandag moet ik naar huisarts voor uitslag van de MRI. Tijdens onderzoek vorige week dacht de H.A aan een in de knel zittende zenuw on de bilstreek.
Medische term " piriformis syndroom" alle symptomen lijken daarop. Maar kan ook door afknelling in ruggewervels komen vandaar eerst een MRI .
Dus ff afwachten wat de diagnose is en mogelijke behandeling. Na drie weken bankzaken wordt dat wel erg eentonig. Maar belasten door zitten lopen etc kan ik nog steeds vergeten. Zit vol tramadol en diazepan wat enigszins helpt de pijn te verzachten.

Freggel beterschap. Hoop dat het blijvend verholpen is .

Thanks. Maar van het piriformis syndroom kun je vanaf komen. Ik heb dit ook 2 keer gehad. Ik kreeg toen triggerpoint therapie.

De eest over nu vertel ik nog wel @Matrix.

Uitslag MRI:
T.o.v 5 jaar geleden toegenomen slijtage wervels wat volgens de H.A.(huisarts) een normaal verschijnsel is voor een ouwe kerel van 69. Op de MRI was gelukkig geen tekenen van een mogelijke hernia te zien.
Toch stelde de H.A. voor om een afspraak te maken met OCON.
Want de (zenuw) pijn moet ergens door getriggerd worden. Zie het maar als een second opinion.
Ondertussen tramadol geschrapt doet absoluut niets en heb nu 2 x daags 5mg oxycodon icm 2 paracetamol voorgeschreven gekregen . 

H.A. Gaf voorkeur aan oxycodon dan een hogere tramadol inname. en hij hoopt dat pijnstilling de pijn wegneemt zodat de mobiliteit kan toenemen. Voorlopig voor 1 week kijken of het effectief werkt. met de boodschap , tijdelijk tot bezoek bij OCON.
OCON = orthopedisch kliniek.

Nou voorlopig Ben ik erg druk met bankzaken ..

Hopen op betere tijden zonder pijn uiteraard
En uhhh niet te lang aan ??n stuk bankzaken doen, want je moet oppassen voor "doorliggen" ;)
Sterkte The Matrix

Matrix ik zat 5mg oxicodon snelwerkend en 10mg langzaamwerkend, dit hielp bij mij totaal niet. Maar ja ik had dus wel een hernia.

Succes met het zoeken naar de beste pijnbestrijding.

Matrix, toch fijn om te lezen dat er geen tekenen van hernia zijn gevonden en tramadol moet je inderdaad niet te lang slikken.

In ieder geval sterkte toegewenst.

Ben intussen weer thuis, maar ik heb nog een lange weg te gaan, een groot gedeelte wat onder onder het bekken zit is gevoelloos, recjterbeen/linkervoet en tja al wat er bij het zitvlak zit.

Hierdoor moet ik voor een lange tijd naar de revalidatie.

De helse pijn is gelukkig weg, maar nou weer leren om te lopen zonder rollator, en weer fatsoenlijk naar de vierkante meter.

Thuis voel je je toch wat prettiger dan in het ziekenhuis. Neem de tijd voor de revalidatie en je zult zien dat je die rollator snel in de kast kan.

Heel veel sterkte Freggel1.

Matrix ik zat 5mg oxicodon snelwerkend en 10mg langzaamwerkend, dit hielp bij mij totaal niet.
Da's vreemd want met die 10 mg Oxicodonnetjes ga ik zelfs zweven. :)
Deze moet je overigens ook niet te lang slikken, zit morfine in en kan dus ook verslavend werken.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan