Rustig

S

Salu2

Hoi medesatters,

ben ik nou de enige die het zo verdomde rustig vind in sat land. Het lijkt wel of een hoop mensen de hobby de rug toe keren, vraag me af waarom. Of zou het echt allemaal te maken hebben met het feit dat het op dit moment de coderingen wat moeilijker zijn. Als dat het geval is begrijp ik het niet helemaal goed want er valt nog genoeg leuks te beleven aan deze hobby ondanks het feit dat ilegaal kijken niet/nauwelijks mogelijk is. Ben toch een beetje bang dat de HYPE voorbij aan het gaan is. Jammer.

Groeten Salu2

voor mij is de hype zeker nog niet voorbij , maar het is zeer kalm de laatse dagen , zeg maar weken

De dag dat de files met een 2 op het net zullen komen(als ze nog niet open zijn voor bepaalde mensen)zal het een rush worden te vergelijken met de Amerikaanse goldrush

ik ben ondertussen eens aan het testen gegaan met de thor-emulatorek en had steeds van 5 tot 30 min kleur dan is de fun eraf , het proggie begint opeens met turbosnelheid te loggen en dan loopt de cam muurvast

herstarten is dan de boodschap . als ik resultaat heb horen jullie het wel

ik zoek en klooi maar verder tot ik iets vind

ligt misschien aan mijn ontvanger 9800s met freecam 2.019

ik zal eens de 9200 uittesten op deze sat

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is gewoon rustig omdat er weinig nieuws is momenteel.

Maar zoals Luca zegt zal het zeker nog wel komen.

Hier op Satellite Fun is het zeker rustig, maar dat is ook niet vreemd te noemen.

De hoofdmoot van de gebruikers hier bestaat uit de serieuze club, die komen ook pas iets vertellen en bespreken als er echt iets te vertellen of te bespreken valt.

Niet zoals bij Duck waar elke janjudokus de boel op stelten zet als het hem uit komt en de hele meute er weer achteraan vliegt zonder nadenken, althans een heel groot deel dan.

Dat soort flauwekul hebben we hier in het begin al vlug afgekapt. Als nadeel heeft het dat het wel rustig word, maar het voordeel is dat je hier tenminste wel serieus aan de slag kunt zonder stoorzenders en flauw commentaar etc. als zich wel iets voor doet.

Dus onze tijd komt nog wel. :)

BT, ik ben het helemaal met je eens. Ik heb dit board ook altijd

als de serieuste genomen en de beste genomen. Geintje op zijn tijd zonder modera (torren) die gelijk beledigt zijn en op een overdreven manier de politie agent uitlopen hangen, zoals op ander boarden, kan hier gewoon en de sfeer is hier altijd al gezellig geweest. En inderdaad helpen de mensen hier elkaar op een leuke en normale manier. Ik persoonlijk vind dit het allerbeste board.

Ik hoop dan ook dat we hier nog lang van mogen blijven genieten.

Groetn,

Salu2

Ja daar sluit ik mij bij aan. Als er echt wat nieuws is te melden of vragen over de hobby dan staat het hier op Satellite fun board.

Op andere boards ( niet alle boards) gaat het soms helemaal niet meer over de hobby.

Dank voor jullie complimenten.

Onze doelstelling is vanaf oprichting ook altijd al geweest plezier en gezelligheid samen (vandaar de Fun in de naam) en liever kwaliteit dan kwantiteit en modereren doen we met de zachte hand.:)

@Salu: geen zorg. Ondanks het feit dat het erg rustig is, zijn er totaal geen plannen tot opheffing, integendeel, we zitten momenteel te wachten tot eindelijk van de nieuwe software (3.0) een final release komt en dan gaan we die implementeren en weer uitbreiden.

Daarna gaan we waarschijnlijk weer wat aan de aankleding doen, misschien komt er nog een speciale database voor speciale mensen.... moeten we nog allemaal even bekijken, is nogal wat werk, maar zoals je ziet, genoeg plannen, dus stoppen, nee doen we nog lang niet.:)

Overigens.... als jullie leuke ideëen hebben voor het board om het nog leuker te krijgen, bijv. "zullen we een sectie maken over dit of dat" wat niet perse satelliet gerelateerd hoeft te zijn maar misschien voor jullie en anderen wel interessant is dan mag men altijd zoiets zeggen of voorstellen in het kwaliteit/ideëenbus forum.

@ BT,

Mooi werk man, krijg ik eindelijk mijn sterren weer terug.

Boets

Originally posted by Black Tiger Niet zoals bij Duck waar elke janjudokus de boel op stelten zet als het hem uit komt en de hele meute er weer achteraan vliegt zonder nadenken, althans een heel groot deel dan.

Ieder forum heeft zo zijn "eigen" cultuur.

Vrijheid van meningsuiting staat bij mij hoog in het vaandel.

Dan kunnen we gezamenlijk vaandeldragers worden Satslope want dat staat bij mij ook hoog in het vaandel.

En ik ben ook voorstander van elk board zijn eigen cultuur, wilde alleen het verschil benadrukken.

Het voordeel van de vele culturen en verschillen in beleid bij de boards maakt het net zo interessant voor gebruikers, daarom roep ik ook altijd wat boards betreft "hoe meer zielen, hoe meer vreugd".

Is dat zwaar trouwens zo'n vaandel? ;)

Een tip voor wie even niks vindt in Nederland, er zijn ook leuke buitenlandse fora ;)

Ben net weer op mijn werk, thuis even tijdelijk geen internet. Woon zuid spanje, leuk huis in de bergen maar helaas nog geen internet mogelijkheden. Ben zwaar aan het overwegen om dat toch ook maar via de schotel te gaan doen. Wel eerst even sparen. Maar ik wijk af, net dus weer op mijn werk en lees de plannen. Hoera B.T. Dat is geweldig nieuws. Weer een reden om dit board te bekronen. Vrijheid van menings uiting, is samen met respect hebben voor de mede mens, de belangrijke ingredienten om het leuk te hebben en te houden. Bush moest ook maar eens even dit forum door lezen, hhihihi.

Groet Salu2

Och, afdeling 'kletspraat' is anders best levendig! :biggrin:

Dat is net het leuke, de Kletspraat is ook hier door Satfun uitgevonden en is momenteel op zowat elk board het actiefste forum. Al heet ie niet overal Kletspraat.:biggrin:

Da moe zeker kunne, we moete ons eige toch ook een lulle..euh.. lolletje kunne hebben niewaar? :biggrin:

Originally posted by Black Tiger Da moe zeker kunne, we moete ons eige toch ook een lulle..euh.. lolletje kunne hebben niewaar? :biggrin:
Da ik BT nogees zeeuws mag zien schrieven.

Hij is nu met een cursus Fries bezig, want hij heeft eindelijk door dat in die taal heel wat intelligente uitspraken te doen zijn;-)))

Originally posted by denktenk Hij is nu met een cursus Fries bezig, want hij heeft eindelijk door dat in die taal heel wat intelligente uitspraken te doen zijn;-)))
No komme de piipen ut de sek :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan