@satslope je hebt een PM'tje wat er niet instaat is dat de update tussen 20:00 en 20:30 moet zijn geweest.
Vanmorgen zat ik zo nogeens naar de data te kijken, nu pas valt het me op dat de PPUA hetzelfde is als het UA...
Ik hoop niet dat dit 1 of andere 'virgin-state' is, en je in de loop van mei je ware PPUA mk01 enz enz krijgt.
Misschien dit senario: (speculatie pet op)
Virgin kaart heeft datum tot 31-12-2003 met 'algemene' OP's
en PPUA hetzelfde als UA
Bij de eerste keer dat de kaart in de ontvanger wordt gestopt wordt na een tijdje de datum gezet op 30-06-2003 en blijft draaien op de 'algemene' OP's, dit sturen ze alleen aan de kaarten die echt verstuurd zijn (dit zou de random order van UA's kunnen verklaren)
De reden zou kunnen zijn dat CD van plan is om deze algemene OP's ook na mei nog te gebruiken, mochten er bijv. problemen onstaan bij het versturen, en in dat soort dingen is CD een meester...
(dit zou ook de virgin datum van 31-12 kunnen verklaren)
Door de reeds verstuurde kaarten op 30-06 te zetten weet je ook zeker dat er maar 1 maand van deze OP's gebruik gemaakt wordt.
Een kaart die netjes in het systeem zit zal in mei zijn eigen PPUA/MK01/en PBM krijgen plus de nieuwe OP's
Kortom het oude pre-enable systeem wat ze vroeger ook al gebruikten...
Als dat zo is, dan zou het betekenen dat wanneer je vanaf het aller eerste begin direct!! een blocker gebruikt, en dan eentje die gewoon alles tegenhoudt zodat de datum op 31-12 blijft geen PPUA verandering ed., je gewoon kan blijven kijken op die pre-enable keys zolang CD deze gebruikt (tot 31-12 in ieder geval)...
Uiteraard mis je dan ook de update van je werkelijke PPUA, maar 1 telefoontje naar CD lost ook dit probleem op...
(speculatie pet af)
Volgens een ander satboard heeft CD gisteren de laatse zending kaarten op de bus gedaan, dusssss
Grtzz FranX