- Waarderingsscore
- 1.282
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Nee als dat draait doe ik niets anders meer, gewoon uit voorzorg, omdat ik eerst altijd test of het uberhaupt lukt voordat ik daadwerkelijk aan de gang ga dingen op cd te zetten enzo.
Tijdens testen doe ik niets anders met de pc om zodoende de pc ook niet te kunnen beinvloeden.
Het probleem doet zich dan ook alleen voor van divx naar SVCD.
Wel is het me gelukt om 2 SVCD's op 1 dvd te zetten en dat gaat heel leuk.
Grappiger nog is als ik de 2 mij bekende handleidingen combineer, dan heb ik geen probleem meer met verschuiven van geluid wat ie op een gegeven moment deed en krijg ik zelfs 3 svcd's op 1 dvd gezet als het films van zo ongeveer anderhalf uur zijn of iets langer.
Als er een svcd bestaande uit 3 cd's bij zit dan lukt me dat niet maar da's ook niet erg.
Tijdens testen doe ik niets anders met de pc om zodoende de pc ook niet te kunnen beinvloeden.
Het probleem doet zich dan ook alleen voor van divx naar SVCD.
Wel is het me gelukt om 2 SVCD's op 1 dvd te zetten en dat gaat heel leuk.
Grappiger nog is als ik de 2 mij bekende handleidingen combineer, dan heb ik geen probleem meer met verschuiven van geluid wat ie op een gegeven moment deed en krijg ik zelfs 3 svcd's op 1 dvd gezet als het films van zo ongeveer anderhalf uur zijn of iets langer.
Als er een svcd bestaande uit 3 cd's bij zit dan lukt me dat niet maar da's ook niet erg.