s4a gehackt op 1 April

ja je moet toch wat ......

Leuker had geweest om van boarden te wisselen bijvoorbeeld. Dus board van Pietje op de site van Klaasje en visa versa.

Ik moet zeggen ze hebben wel eens betere grappen uitgehaald.

Hebbe ze toch maar weer bewezen dat het bb system zo lek is als een zeef. Nu maar hopen dat ze een fatsoenlijke backup hebben.

1 april he

Zou pas een goeie 1 April grap zijn als ze it tot 1 April 2007 volhouden

Dit gaat wel erg lang duren, je zou maar op een pm zitten wachten van iemand waarmee je een afspraak hebt om deze middag, een Dreambox oid die je gekocht hebt om die op te komen halen maar je moet zijn adres nog hebben... maar normaal gesproken moet je werken en je hebt er een vrije dag voor genomen?

Ik zou dit niet echt grappig vinden. :mad:

Nee dit kun je als forum niet maken vindt ik.

Tsja, deze ezel trapte er dus wel in. Met open ogen zelfs zullen we maar zeggen :)
Het wisselen van boarden (geinspireerd op het wisselen van de radiostations Keizerstad en Delta Nijmegen destijds) heb ik wel eens voorgesteld. Het idee strandde al direct omdat de leiding van de diverse boarden niet echt goed met elkaar overweg kon.

Affijn, ik zet de pc voor de rest van de dag maar uit denk ik. Als rasezel ga ik anders gegarandeerd weer ergens anders voor de bijl.

groeten,
Peter.

er zit nog geen beweging in s4a.
is het zo moeilijk om het board weer op gang te krijgen dan.

Het is niet te hopen dat als de site daadwerkelijk is gehackt, de hacker alle email adressen heeft weg gekaapt.
Kan je de kommende tijd weer bakken met spam verwachten.

Bevreemd me overigens dat er nog steeds geen aktie is ondernomen om de orginele site weer in beeld te krijgen of om voorlopig een onderhoudspagina neer te zetten.

In het verleden was Tox vrij snel met hack pogingen.

prutsie zei:
Het wisselen van boarden (geinspireerd op het wisselen van de radiostations Keizerstad en Delta Nijmegen destijds) heb ik wel eens voorgesteld.

groeten,
Peter.

Kijk nu praten we met de echte radioliefhebbers. Heb nog nooit zo hard gelachen om de beste 1 april grap, in mijn ogen in ieder geval dan, die er ooit gemaakt is. Was overigens wel een hele klus om in de maat te blijven destijds en de 1 april grap echt tot het eind te kunnen volhouden.

Voordeel was natuurlijk wel dat in die tijd heel veel medewerkers regelmatig tussen deze twee stations aan het switchen waren.

En ja en Delta 90 was ook ??n dag het best beluisterde radiostation van Gelderland :)

Duurt gewoon tot vannacht 24.00 uur.

Kijk je kan zeggen van s4a wat je zeggen wilt. Het is nog steeds bij uitstek het allergrootste en meest bezochte satellietforum van Nederland, En daardoor kunnen ze dit gewoon een volle dag volhouden zonder er ook maar enige verlies in het aantal bezoeken voor de komende tijd te verwachten.

Kijk als je dit als 1 april grap doet. Moet je hem ook gewoon tot het eind toe volhouden.

Nu maar kijken wat er om 18.00 op www.satplaza.nl gebeurd want daar moet volgens www.satellietnieuws.nl ook wat gaan gebeuren rond die tijd :):) Grap of niet..... Weet het wel maar zeg het niet :):)

Is het wel het gesprek van de dag!!!

Op diverse forums, njaa bijna allemaal wordt er druk gespeculeerd of het nou wel of niet een 1 aprilgrap is, in dat opzicht is hij zeker al geslaagd!

Ook hier moet ik zeggen dat het mij hierdoor opvalt dat het bezoekersaantal hoger ligt dan de laatste maanden, en je kunt daardoor meteen zien dat de sat4allers meteen uitwaaien naar andere fora, we toch eens gaan zoeken naar een echte goeie hacker die die site echt plat gooit... :biggrin::biggrin::biggrin:

Ik was wel eens nieuwsgierig geweest of er ook zulke reacties waren geweest als het Duckforum op deze manier voor de dag gekomen was?

Denk niet dat mensen zich daar druk om maken.
Duck heeft nog maar weinig met satelliet te maken in vergelijking met wat het was.
Als ik thuis kom en de new postings bekijk gaan er nog maar weinig over de echte hobby.
Dat is geen verwijt, maar een beslissing die een aantal jaren geleden is genomen.
Natuurlijk vind ik dat wel jammer, tijdens de gloriejaren van Duck kon gewoon over alles gediscussieerd worden, en was Duck het druk bezochte board.
Als er weer eens een atack uitgevoerd werd door C+ had je zo tussen de 200 tot 300 postings.
Iedereen deed op zijn manier ze best om zo snel mogelijk de juiste oplossing te presenteren.
Dat waren nog eens dagen.
Ik hoef echt geen key?s op een presenteerblaadje, maar laten we van Duck weer een satelliet forum maken.
Dat zo pas een echte 1 april grap zijn!

crazymotha zei:
Denk niet dat mensen zich daar druk om maken.
Duck heeft nog maar weinig met satelliet te maken in vergelijking met wat het was.
Als ik thuis kom en de new postings bekijk gaan er nog maar weinig over de echte hobby.
Dat is geen verwijt, maar een beslissing die een aantal jaren geleden is genomen.
Natuurlijk vind ik dat wel jammer, tijdens de gloriejaren van Duck kon gewoon over alles gediscussieerd worden, en was Duck het druk bezochte board.
Als er weer eens een atack uitgevoerd werd door C+ had je zo tussen de 200 tot 300 postings.
Iedereen deed op zijn manier ze best om zo snel mogelijk de juiste oplossing te presenteren.
Dat waren nog eens dagen.
Ik hoef echt geen key?s op een presenteerblaadje, maar laten we van Duck weer een satelliet forum maken.
Dat zo pas een echte 1 april grap zijn!

Helemaal mee eens , vroeger zat hele avonden op Duck .Was het ook niet in die periode , dat Huts aankondigde dat hij zelf een forumpje zou gaan opzetten ?Prima forum geworden trouwens.

Inderdaad , ze zijn er weer .Maar volgens mij lopen ze wat jaartjes achter .Ze hebben het daar nog over de Peterpan image met newcamd 5.* .Zou er dan toch iets meer aan de hand zijn .

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan