B
boeddha
kijk zelf
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
prutsie zei:Het wisselen van boarden (geinspireerd op het wisselen van de radiostations Keizerstad en Delta Nijmegen destijds) heb ik wel eens voorgesteld.
groeten,
Peter.
crazymotha zei:Denk niet dat mensen zich daar druk om maken.
Duck heeft nog maar weinig met satelliet te maken in vergelijking met wat het was.
Als ik thuis kom en de new postings bekijk gaan er nog maar weinig over de echte hobby.
Dat is geen verwijt, maar een beslissing die een aantal jaren geleden is genomen.
Natuurlijk vind ik dat wel jammer, tijdens de gloriejaren van Duck kon gewoon over alles gediscussieerd worden, en was Duck het druk bezochte board.
Als er weer eens een atack uitgevoerd werd door C+ had je zo tussen de 200 tot 300 postings.
Iedereen deed op zijn manier ze best om zo snel mogelijk de juiste oplossing te presenteren.
Dat waren nog eens dagen.
Ik hoef echt geen key?s op een presenteerblaadje, maar laten we van Duck weer een satelliet forum maken.
Dat zo pas een echte 1 april grap zijn!