s4a gehackt op 1 April

crazymotha zei:
Denk niet dat mensen zich daar druk om maken.
Duck heeft nog maar weinig met satelliet te maken in vergelijking met wat het was.
Als ik thuis kom en de new postings bekijk gaan er nog maar weinig over de echte hobby.

Tja @Crazymotha , ik vindt toch dat het net is hoe je dit bekijkt...

Het duckforum kan heus nog wel een groot forum zijn, maar men lijkt niet te weten hoever men kan gaan in postings, want als je het goed gaat bekijken als je een vraag hebt dan kan er heus nog wel goed geholpen worden....

Het zit hem net hoe de vraag gesteld wordt en hoe er een antwoord gegeven wordt. ;)

Want iedereen weet nu toch wel waar de laatste keyupdates staan, en jij weet wel waarom dit hier niet meer kan/mag...

Ik moet echt zeggen als je ziet hoever men bij s4a, gaat met bepaalde postings en het verwijzen naar firmwares en dergelijke dan denk ik eerder dat men vergeten is dat dit hier ook nog steeds kan, want als het daar al mag, dan mag het hier.........

Ach nu gaat de 1 aprilgrap de andere kant op...

erg kinderachtig allemaal :-(

fijn om te horen dat sommige het kunnen waarderen, al hoor ik daar niet bij.

ieder zo zijn meug.

freggel1 zei:
Ik moet echt zeggen als je ziet hoever men bij s4a, gaat met bepaalde postings en het verwijzen naar firmwares en dergelijke dan denk ik eerder dat men vergeten is dat dit hier ook nog steeds kan, want als het daar al mag, dan mag het hier.........
Helemaal eens!
Dus laten wij in onze antwoorden opener worden, het is beslist niet de bedoeling om er een vrijschakelboard van te maken.
Maar iets als (interne) cardshare mag van mij best uitgebreid behandeld worden.
Daar houd erg veel mensen bezig.
Ook de verschillende emu’s en instellingen daarvan is een hot item.
Ik twijfel nog steeds of ik antwoord kan/mag geven op bepaalde vragen, en doe dat dan maar d.m.v. PM. Het nadeel daarvan is dat andere personen met de zelfde vragen blijven zitten.

Kan er niet eens duidelijk gesteld worden waar de grens ligt, het is mij in ieder geval niet duidelijk.
Zie het niet als een verwijt, als oud Ducker draag ik dit forum een warm hart toe.
Ik vind het alleen zo jammer dat een van de oudste forums zo afglijd.

crazymotha zei:
Kan er niet eens duidelijk gesteld worden waar de grens ligt, het is mij in ieder geval niet duidelijk.

Waar de grens preciies ligt is volgens mij erg moeilijk te zeggen @Crazymotha, er zijn zoveel van die dingetjes, jij als ex mod moet dat toch wel een beetje weten denk ik?

Op dit moment weet ik ook nog wel een aantal leuke onderwerpen, over bijvoorbeeld net als jij zegt emu's, want dat is idd een hot item, ( bij een dreambox bijvoorbeeld, met 1 emu, naar alle paketten die open zijn kijken? )

Maar zo zijn er nog oh zoveel hot items te bespreken. ;)

Maar we geraken nu teveel of topic, ik zal eens kijken of er iets voor te stellen is om iets meer duidelijkheid te scheppen. ;)

Jammer dat wij niet zo'n 1 april grap bedacht hebben.

En ik blijf erbij.
DUCKFORUM IS HET LEUKSTE EN HET GEZELGISTE SATFORUM.
lekker phhhhuuuuuuu.

En the winner issssssssss,Duck.

heeee heeee heeee.

Lang leve Duck.

Zie het niet als een verwijt, als oud Ducker draag ik dit forum een warm hart toe.
Ik vind het alleen zo jammer dat een van de oudste forums zo afglijd.

hoi
ik merk dat ook ik post wel eens wat bij dreambox,
en een dag later merk ik dat ik nog steeds de laatste poster ben
ook problemen met de laatste pli worden hier bijna niet besproken
en zo is het met alles de rek is er uit. ik vind dit jammer. want hier heb ik alles geleerd ik zat hier uren er was van alles te doen.
dit heeft niks met sleutels te maken . ik mis dat hier echt wel
ik weet ook niet hoe dat kan het is toen naar die meeting bij rhenen mischien
te hard en te snel aan de handrem getrokken??????
ik blijf wel blij dat ik hier nog kan komen

Een duidelijke vraag, maar het valt me wel weer op dat er dus gewoonweg niet opgelet is. Dat is namelijk tot in den treure al in discussies (in het begin) uitgelegd en ook al vaker herhaald.

Alles mag gewoon behalve zaken wat illegaal zijn, dus geen keys, geen bespreking van internet cardsharing (sinds kort wel cardsharing binnenshuis). Geen bespreking van hoe precies je abonnementskaarten moet bewerken.
De rest kan bijna allemaal met hier en daar een uitzondering.

Is men niet geheel zeker, vraag het dan gewoon even per pm aan een mod, dat wordt zeker op prijs gesteld. Ik zie het probleem niet.
Geef dan eens aan waar je het over hebben wilt? Dat is makkelijker antwoorden, want ik weet ook niet meer hoe het nog duidelijker gemaakt kan worden.

Black Tiger zei:
Is men niet geheel zeker, vraag het dan gewoon even per pm aan een mod, dat wordt zeker op prijs gesteld.

Ik kreeg laatst zo'n soort pm met een vraag over dit.

Er werd mij gevraagd of er verteld mocht worden dat er een nieuwe versie van Gemini uit was voor de Dreambox.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom niet, want de images zoals "Rudream' en andere alternatieve worden hier ook geplaatst.

Maar als er dan gezegd wordt dat dit geen probleem is, kom er dan ook op terug vindt ik en maak er zelf een leuke mededeling over, en laat het niet over aan de persoon die je deze pm gestuurd had.

Het zijn niet de moderators die een forum draaiend houden, maar het zijn jullie, de leden, die dit moeten doen.

Zolang er geen keys en Emu's in de images/firmwares zitten kan dit heus wel.

Keys zijn er overal zat te vinden, en programma's die er voor zorgen dat de keys gevonden worden zijn er ook meer dan zat. ;)

Weet je deze niet te vinden vraag dit dan via de "PM"

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan