s4a

Status
Niet open voor verdere reacties.

vister1

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
60
wat is er met s4a lig hij er uit of zo ik krijg geen verbinding

Verschijnt volgende melding:

You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page from the Internet address of your Web browser.

--------------------------------------------------------------------------------

If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the www.s4a.com home page.

HTTP 403.6 - Forbidden: IP address rejected
Internet Information Services
------

Waarschijnlijk te weinig capaciteit op de server om alle logins te verwerken...

Rolo

We hebben net nog een posting geplaatst daar.

je moet er www voor typen anders doet ie et neit!!!!

www.s4a.com

Ben even op S4A gaan kijken naar jouw profiel en er staat idd ex-lid :(

Ik maakte reclame voor mezelf ondanks al diverse keren gewaarschuwd te zijn. Nu ben ik dan ook ex-lid.

Ik begrijp niet waarom ze het nog steeds s4a noemen ze kunnen het beter ban4all noemen.

En hoe komen we nu op s4a is er geen andere manier om op s4a te komen!

Alvast bedankt

Mis je niks mee hoor,als je er al op komt word je bij het minste geringste zo weer geband.

Jongens doe effe een mail naar de admin en stel de vraag via pm daar.
Je kan ook via een proxy gaan om daar te lezen.

kan ook een misverstand zijn.

Groeten

Compy

Ps Ducky ik geraak niet meer aan men oude login :( HUlp :)

en weet iemand wat het e-mail adres is van s4a zodat ik een mail kan sturen waarom ik een IP-ban heb.

Alvast bedankt

Wie is er nu geinteresseerd in s4a? Mij mogen ze bannen voor het leven, who cares.......... :)

ze hebben niet eens de beschaafhijd om dit mede te delen
en ik weet niet wat hun onder geklamen verstaan als ze mijn vragen om een setting lijst van een hyundai dan verweis ik naar mijn profiel te kijken nooit naar mijn site als dit als geklamen zien dan weet ik niet of je daar nog bij wil horen
lachen

duck is anders ook moegestreden, wordt nu ook braaf
jammer, de rebel is niet meer.

Ach mensen, ieder board heeft zijn eigen identiteit en zijn eigen beleid en manier van regels uitvoeren.
Daar maak je zelf als gebruiker een keuze voor.

Elk board zal ook zijn eigen manieren etc. houden, het zou echt niet leuk zijn als elk board hetzelfde was.

FrankG, als je je oude login weer terug wilt, stuur een mailtje naar info@duckfiles.org met daarin je oude gebruikersnaam en verdere relevante gegevens dan komt het wel in orde.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan