s4a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg er ban na ban na ban. Op niks af, verbaast me dus niks. Vermoeiend clubje, verder geen tijd aan besteden. Maar wat zoeken jullie uberhaupt op s4a???????????? Er staat werkelijk geen barst op, hou het toch bij Duck e.d.!

Hou het op Duck zeg je....

Dat moet dan wel mogelijk zijn, denk je in eerste instantie..

Maar als ik op www.duckfiles.nl het messageboard aanklik kom ik op s4a uit...........
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we hier op dit forum zijn maar in feite op s4a horen te zijn...

Daar is het waar het -echt- allemaal gebeurd.

Alles went behalve een vent (citaat Yvonne Kroonenberg) was het toch?

Rolo

Volgens mij bereikte informatie zou het duckfiles.nl domein in handen zijn van s a t c i t y.
Het is me wel bekend (na even iets gechecked te hebben) dat Duck ooit eens een probleem gehad heeft met s a t c i t y.

Waarom hij dan naar s4a doorlinked weet ik ook zo vlug niet, misschien om te pesten?

Ik heb vroeger eens een uitspraak gedaan dat ik het vermoeden had dat deze url in handen was van Michel.
Dat was echter een vermoeden en -geen- bewijs! Volgens Michel is deze -niet- van hem. Gezien hij de urls van satnerds.nl en satellitefun.nl teruggezet heeft en aan ons terug aangeboden heeft, zie ik op dit moment geen reden om te denken dat hij niet de waarheid gesproken heeft.

Het kan dus heel goed zijn dat s a t c i t y hem in handen heeft, we zullen eens proberen via wat isp's en ons bekende administrators dat verder na te gaan.

Jongens laten we nu gewoon aardig tegen elkaar doen.Heen en weer gezeur van beide kanten heeft geen zin.Laat elkaar gewoon in de waarde zodat wij bij Duck nog lang kunnen genieten van "onze"side.
We zitten toch al een beetje in een k#tpositie nu,dus laat het hele woord sat4#ll gewoon zo het is.
Ik ben ook geen voorstander van S4A,maar hier hebbe we ook niets aan joh.
Discussies hierover hebben dan ook in mijn ogen geen enkele zin,dus wat mij betreft mag Duck deze posting dan ook direct sluiten.
We zijn hier om elkaar te helpen met onze hobby,wat bij mij persoonlijk ook nog steeds hobby 1 is,maar na zo'n geouwehoer gaat dat volgens mij niet meer goed komen straks.
Uiteraard geldt deze posting dan ook voor de kant van S4A.
We zijn hier volwassenen onder elkaar,en laat elkaar dan gewoon in de waarde.
Ben normaal niet de persoon die dit soort postings doet,en ik weet eigenlijk ook niet of ie onder deze topic echt terecht is,maarheb vandaag wel het een en ander gehoord en gelezen over S4A ,maar denk toch dat het discussievoeren hierover ook geen zin heeft.

Wilde dit toch ff kwijt!!

Gr,

Goed gezegd Patrick.
Ik gaf gewoon antwoord op de vraag/veronderstelling, maar we hebben besloten een streep onder het verleden te zetten gezamenlijk.
Dus hopelijk begint er niemand nog een nieuwe posting over oude koeien.

Men weet inmiddels van elk board wat daar de regels en het beleid zijn en iedereen heeft de vrije keuze te gaan en staan waar men wil. Gedraag je naar de regels wat gelden op die site waar je op dat moment aanwezig bent dan zijn er geen problemen.

Laten we het daarop houden, dat is voor iedereen een juiste stelling.

BT daarom is draadje nu gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan