sab ultimate en dm 500

USER = sab keuken lan 192.168.1.22 12000
in feite heeft het totaal geen zin om hier het poortnr in te vullen? De Sab kijkt enkel naar de tcp 6002

In elk geval bedankt voor de hulp.

Nu wil ik een stapje verder gaan:banaan:

De dm met tvv komt in de slaapkamer als server, in de kamer van mijn dochter ga ik de dm500+ plaatsen met een canal digitaal kaartje.

nu wil ik in de slaapkamer tvv én cd zien, mijn dochter wil dat natuurlijk ook.

en ik wil in de keuken op de sab beide kaarten kunnen zien.

Mijn idee was nu om de CD in de dm500+ door te sturen naar de dm500 met tvv die nu al werkt en vandaar door te sturen naar de Sab.

Kan dit met newcamd?

De sab maakt nu een verbinding met de DM500.

De andere DM500 kun je daar ook een verbinding mee laten maken, middels dezelfde manier eigenlijk, accountje maken in newcamd en het juiste regeltje plaatsen.

Met een tweede regeltje laat je hem inloggen op de dream waar TVV op draait. Dus ja dat kan.

dacht ik ook eerst maar ik wil op beide dm tvv en cd kijken

ik ben dus verplicht om eerst van dm500+ naar dm500 te sturen en vandaar verder naar sab in de keuken.

als ik beide rechtstreeks naar sab doe heb ik enkel in keuken beide kaarten. Ik geloof zelfs dat ik maar 1 server kan instellen op de sab.

Ahzo... Hmmz... dan zou dus de newcamdserver op de ene DM500, datgene wat hij ontvangt van de andere DM500 moeten doorsharen.

Phew... daar heb ik ooit een oplossing voor geweten, maar dat is echt lang geleden, dat weet ik zo vlug niet meer uit mijn hoofd hoe doorsharen ging.

Ik zal eens zien of ik er nog iets over kan terugvinden of zal het elders vragen.

Misschien heeft hier ook wel iemand de oplossing voor je hoe je dat aanpakken moet.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan