Samsung de beste tuner??

E

elenbee

Als ik naar de aantalenl postings bekijk dan valt het me op dat de Samsung het laagst scoort , dit bewijst maar eens te meer dat de Samsung een probleemloze receiver is.

Weinig tot geen problemen mee dus ook geen vragen

En ik heb een Samsung DSR9500 en dus ook geen vragen.

Maar aan de andere kant , als je wilt hobbyen dan ben je verplicht een seca bak te nemen.

Leg uit er is zat te hobbyen met de sammy ik ben nu weer eens bezig met de magic en software 129 wat me opvalt is dat de sammy soms wel heeeeeeelllll erg warm wordt en soms blokjes met overschakelen van kanaal met name viacces gecodeerd

Hoi,

Ik kan het helemaal met je eens zijn, hier draait de Sammy ook als een trein, zonder problemen :))

Groeten Erniebe

@ Pikkie,

Ik heb er de dsr9500_mc118_euro_5-1_v73_5 in zitten, de Irdeto 1.06 werkt hierdoor wel niet maar dat maakt de BB-aio meer dan goed :))

Groeten Erniebe

Als je de kwaliteit afmeet aan het aantal postings dan vind ik dit geen goed criterium.Op dit board zijn waarschijnlijk andere merken waarvan meer verkocht is en dan zullen er ook meer vragen over gesteld worden.

Maar aan de andere kant , als je wilt hobbyen dan ben je verplicht een seca bak te nemen.

Dat lijkt me nergens op slaan.

Het meeste te hobbyien valt aan receivers als Dreambox, D-Box-2

Eindelijk weer wat zinnigs los gemaakt.

Hoezo nergens op slaan , neem nou die Philips bak --> eindeloos updaten naar een volgende nog betere release???

Enne @pikkie, das toch geen hobby-en, dat werkt gewoon. ;-)

Nieuwe firmware erin MM erin kaartje erin en hoppa draaien.

Oude firmware teug zetten silverkaartje erin en hoppa draaien.

Noem nog eens een ontvanger op waar ook Nagra Au is
zonder module,en nog een voor de rest en gaan met de SAMMY.
Hij loopt aardig mee in te top,misschien in sud africa niet,daar kijken ze toch alleen maar Swart / Wit Hihihihi.

alle Ucas en Skycrypt machientjes en dat zijn er nog al wat,dus zo uniek is die Sam echt niet

Ucas en skycrypt machientjes?????

Zijn dat niet van die bakken die blokken als een gek of waarbij het geluid 4 seconden achter het beeld aanhobbelt???
Spotgoedkope Koreaanse troep, ondersteuning ho maar.
1 jaar oud en ze kunnen zo in de klikko.

En stilstaand beeld bij de free-x e/o matrix modulen.

Nee de Sammie met versie 118-5 icm een Silvercard met de BB files draait perfect en dat alles zonder ingebouwde MM of iets, dat noem ik pas een UCAS

Alle providers moeiteloos ontvangen geen hangers geen blokken. en het grootste voordeel GEEN Pukkelkonten zender Free-X.

En een prachtig beeld, zelden zo'n kwaliteit/prijs verhouding kunnen vinden.

Ucas werkt zeker wel beter als de samsung9500.
(ik heb ze alle twee staan, enigste voordeel is als je bv een ori. viacess card en seca card dat je ze beide tegelijk kunt gebruiken.)

Verder de samsung wordt vrijwel nergens verkocht dit omdat er een nieuwe loader 501 erin gezet moet worden.

De samsung kan ik ook laten blokken met foute software.

Als je bv de @sat naar mr104 maakt (getest) werkt dit zonder blokken, sneller zappen als de samsung en ook au nagra..

(als je tetra erin zit heb je ook nergens last van)

Verder beter updates als samsung 129 (nog steeds ci fouten)
118 is geupdated door hobbisten zodat seca2 cd werkt.

@sat etc komt regelmatig met updates en er zijn veel betere zenderlijsten over te vinden.

Een goede ontvanger heeft niet elke keer een Update nodig.
Hoeveel zijn er al v/d Hummie geweest,bijna niet te tellen meer.
En zo wie zo is de beeld kwaliteit v/d Sammy beter als v/d Hummie,als je dat niet ziet ben je aan een bril toe.

Euhm,

Samsung heeft al meer firmware releases (origineel software) gehad dan bv @sat is samung dan slechter???

Wat je zegt over de humax ben ik het niet mee eens.
Er was al snel perfect draaiende software deze hebben ze alleen maar verbeterd in de loop der jaren.

Waarom ga je vergelijken met de humax en niet met bv de kaon receivers??

Nee de samsung is niet slechter

Het wordt gewoon beter ondersteund door de makers.

De Samsung is van huis uit geen SECA bak , en doordat die klojoos bij C+ de zooi moeten veranderen zijn er soms firmware aanpassingen nodig.

Dat noemen wij servicesupport op lange termijn. En dat hebben ze bij Samsung goed begrepen.

Ik blijf de Samsung koesteren.

Denk je echt dat deze software van samsung komt??
Dacht dat h2deetoo een stukje software hiervoor had geschreven

Alle originele firmware van de Samsung is gemaakt door Samsung
en absoluut niet door H2deeto

"Pret firmware 118 v 1 2 3 4 5 is geen originele firmware en dus dat is klooizooi.

;-))) Alhoewel het wel prettig werkt .

welke originele software werkt er dan met de canalplus card van nederland (mediaguard2)?

V129 met Aston module die daarvoor gemaakt is.

De Samsung is zoals ik al eerder vermeld heb geen Seca BAK maar een embedded Viaccess of Viaccess en Conax .

Daarnaast ondersteunt de SAMSUNG Originele Common Interface modules

Einde dialoog!!!!! tenzij je nog een boeiende vraag hebt wte.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan