Samsung de beste tuner??

Elenbee je had het over goedkope koreaanse rommel maar waar denk je dat samsung vandaan komt?Overigens de meeste receivers komen uit korea humax,topfield wat overigens ook van samsung is,kaon, en ga zo maar door.

Over de echostar lees je ook weing problemen en ik ben er zeer tevrede mee.

Wat me wel opvalt als er weer eens een ontvanger in de aanbieding is dat de posts over die ontvanger toenemen.
Maar het aantal geposte problemen als richtpunt nemen of een ontvanger goed of slecht is klopt voor geen meter

Als er hier BV heel veel mensen een phillips hebben en maar een paar een samsung zal je meer lezen over de problemen met phillips dan over samsung , logisch. maar dan kan je nog niet zeggen dat de ene meer problemen heeft dan de ander

Originally posted by elenbee
Eindelijk weer wat zinnigs los gemaakt.

Hoezo nergens op slaan , neem nou die Philips bak --> eindeloos updaten naar een volgende nog betere release???

Kijk en lees hoezo philips eindeloos updaten??
Seca2 card erin en draaien net zoals bij samsung met aston module of willekeurige andere tuner met seca of module onboard.

@elenbee
Volgens mij heb je alleen maar de samsung ooit gehad of niet??

Ik vroeg om een zinnige vraag

Pace500 --> nokia9800 --> philips5816 ---> echostar2110--> samsung dsr9500 2ci Via

Nu ik met een stomme vraag, Welke tuner is beter dan de Samsung en waarom ??

Philips hoe kan het dan dat negen van de 10 kapot gaat en n oem mij eens een machine die alle kaarten aankan denk ik dat sammy toch als winnaar uit de bus komt en dan nog even het volgende wie draaide het eerst 7.1 free x en nozap op de funcard???? nou de sammy en wie leest het snelst de satellieten in de sammy waar kan je supersnel in editten de sammy moet ik nog ff doorgaan?????

Oja xtreme dbox2 echostar en natuurlijk mijn SAMMYYYYYYYYYY draaien hier allemaal geweldig..

88cm triax plus stab 1,2 en 78 triax plus stab

@elenbee
was dacht een zinnige vraag.
Pace500 --> nokia9800 --> philips5816 ---> echostar2110--> samsung dsr9500 2ci Via

Klopt de samsung is veruit de betere dat moet ik je toegeven.

welke receiver is de beste dat is een moeilijke vraag.
Laten we het zo zeggen waarom ik niet de samsung voorkeur geef:
Geen nederlandse menu
Motor instellingen ingewikkeld en ik heb het nooit goed werkend gekregen is een must voor mij.
Doe vaak zender updaten via computer (motor weer opnieuw instellen)
Van bv astra naar hotbird gaan gaat niet vlotjes.

Verder welke tuner dan wel.....

Eerst een vraag wat je ermee wilt doen??

Het meest complete receiver kwa prijs kwaliteit vind ik toch de Kaon receiver met @sat software.

Leest vrijwel alles met matrix reloaded 104
Als je dit niet hebt met penta1.11
Nederlandse menu.
betere software support.
simpele menu.
Mooie epg.
Usals techniek.
PRIJS.
levensduur.

Als je een nette tuner zoekt met aston module dan zou ik voor de topfield 3000 kiezen.
Ned menu
Leest wel alle modules

Maarja het blijft ieders mening. Het gaat er ook om wat je er precies mee wilt gaan doen.

klopt helemaal. Dit topic ben ik begonnen om reakties te krijgen of mijn Sammie aan vervanging toe is, de 6e in lijn.

En jja je hebt gelijk menu in het engels (Whatever)

Motorized is effe uitzoeken maar heb je dat eenmaal gedaan dan draait ie perfect en stabiel en altijd naar de goed plek zonder verloop. Loopt al ruim 1 1/2 jaar zonder nasturing.

Ook ik zit gigantisch te klooien met updates via computer en moet eerlijk zeggen aan de motorsturing heb ik geen kind wat ik ook doe hij gaat altijd naar de goede hoek.

Belangrijk is wel wannneer je een firmware update doet, je eerst een factory reset geeft dan even LNB's goed definieren, de astra opzoeken en even C+manual proggen, saven, eruit en dan de nieuwe met de computer bewerkte zenderlijst erin . perfecto pas problemos.

Ik ben nog niet overtuigd of die Sammie daadwerkelijk aan vervanging toe is .

Thnxs voor de geboden tegenstand en de adviezen .

Een topic met inhoud

Ben het met Elenbee eens ! samsung met loader 501 is voor mij gewoon een topmodel, zeker als je naar de prijs kijkt. Denk eraan dat je hierbij geen extra module nodig hebt ! Heb al weken een Free X-TV module in kast liggen.

Een ucas receiver heeft over het algemeen maar 1 cardreader. Velen heb hier niet veel aan wanneer je b.v. nagra AU nodig hebt en daarnaast nog 6in1. Met de samsung kan het makkelijk en je hebt zat mogelijkheden voor verschillende files en kaarten. Denk maar aan al die snelle kaarten die alleen nog maar in conax cams goed draaien.

Samsung is niet te vergelijken als merk met die andere massa productie koreanen. Het is en blijft een topmerk.

Heb nog nooit motor problemen gehad.

Er gaan geruchten over eem firm met EMU voor de samsung en als die er komt dan komt er nog een extra bonus boven op dit verhaal, haha.

Totaal geen motor probleem, ook niet na een update van de software even resetten de boel en de motor naar de stored positie saven klaar is sammy draai nu weer eens tijdelijk de 129 software hoop dat er gauw een update met conax ondersteuning komt zoals bij de 118 en de 124

Enne topfield is echt en dat meen ik de rolls onder de ontvangers

Je zegt het goed, WAS.

Gerucht waar ik het eerder over had is uitgekomen.

Nieuwe firmware met EMU is uit !!!

Zie samsung forum.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan