satdag, hij zit er weer op

Jammer dat ik niet kon komen dit keer, ik had een andere belangrijke zakelijke beurs in Duitsland op die dag.

Ik hoop dus inderdaad dat er snel weer iets georganiseerd kan worden, en hoop dan ook van de partij te kunnen zijn.

M_Z

Was inderdaad erg gezellig en lekker dicht bij huis.

@Herbies,

Je DB al aan de pruttel ?? Heb je geen miskoop aan voor 4 Euro :)

groeten,

Peter.

nee helaas nog niet zit middenin een opknapbeurt van ons huis

heb net mijn computertafel klaar dus het begint goed te gaan

dan kan ik eindelijk de box uit de doos halen

maar ik heb nog wel een probleempje hier heb ik weer geen tv

en beneden geen comp

moet eerst nog kabels leggen voor de stereo installatie

en satontvanger laminaat leggen als dat nog lukt

vanaf aanstaande donderdag een paar dagen ziekenhuis

en dan zit ik in de ziektewet en heb ik tijd voor de d box 2

dus zo ongeveer over anderhalve week

groeten herbies

Hm een paar dagen ziekenhuis?

Gaat het wel goed met je?

In ieder geval sterkte.

Groetjes Italone

Als je met die kabels aan de gang gaat, leg je dr natuurlijk ook wat netwerk kabels bij he, van je nieuwe aanwinst naar de computer boven is wel het minste.

(ik zou dat via de meterkast doen, alwaar je dan een hubje of switch neer kunt zetten)

Verder veel succes in het ziekenhuis en dat je maar weer snel op de been moge zijn.

het gaat wel goed met mij alleen met de oren niet

daar word dus wat aangedaan

eerst de een en dan nog een keer de ander

herbies is een beetje hardhorend aan het worden

er word nu doormiddel van een operatie een nieuw deel in het binnenoor geplaatst

in plaats van de stijgbeugel hamer en aambeeld

groeten herbies

ps als je er iets meer van wilt weten kijk dan maar op de link

http://www.hoorzaken.nl/otosclerose.htm

bij deze heel veel sterkte en beterschap.

m.vr.grt. SPJ..............

Herbies, sterkte jongen , ik weet nl. wel wat dat inhoudt ;)

Ik loop al een paar jaar met een stuk kunstof in mijn kop rond ,ik was geheel doof aan mijn linkeroor en heb voor een % of 75 het geluid weer terug, mbv. een kunstof gehoorbeen dus.

Success met de herstel periode, ik weet nog dat ik nadien knap beroerd was voor een tijdje ,maar net niet lang genoeg om van het roken af te komen :)

Wat knap zeg, die moderne wetenschap!

Nog even en je hoeft nooit meer bang te zijn dat je gehoor of gezichtsveld verdwijnt!

Tegenwoordig is alles na te maken!

Ik wist niet dat dit mogelijk was!

je kunt natuurlijk niet alles repareren

dit is eigenlijk een mechanisch probleem maar als er iets aan de gehoorzenuw mankeert dan is het allemaal niet meer zo makkelijk

er bestaan ook inplantaten als hoortoestel of zoiets

en wat betrefd je oog kunnen ze de lens vervangen of je hoornvlies maar als er iets aan het netvlies is word het al weer veel moeilijker alhoewel ik heb gelezen dat ze proeven hebben gedaan met een camera op de zenuw aan te sluiten

in ieder geval bedankt voor de steunbetuigingen

heb inmiddels al heel veel dreamboxsoftware op de harde schijf

dat ftp gebeuren lijkt me heel interessant

herbies

Hoop dat je weer snel uit de lappenmand bent. Ziekenhuizen, niets waard. Wel knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Een paar druppels aangepaste aarolie uit Kuwait en je gehoor is weer tiptop :)

Beterschap,

Peter.

Ook namens mij sterkte in het ziekenhuis he gozer, en daarna lekker aan de gang met de dreambox!!

Groetjes

zou een goed idee kunnen zijn

maar daar hebben ze vast geen schotel moet ik die ook meenemen evenals de comp en adsl aansluiting

hoef ik me in ieder geval niet te vervelen

herbies

ps nu kabels leggen

Pak een bedpan, hebben ze er zat van in dat ziekenhuis.

Met een beetje creativiteit heb je daar zo een schoteltje van gemaakt :biggrin:

Een 2 pagina groot verslag van de satdag zal verschijnen in Satellite nr. 22

Cewl, want ik had de huidige nieuwe al bekeken en daar stond nog niets in, verwachtte al dat het in de volgende zou komen, wel mooi dat ze er 2 pagina's aan gaan besteden.

P.s. denktenk, ik heb nog een doosje foto's liggen maar ze zijn nogal groot, ik moet effens acdsee gaan downen en zien of ik ze daarmee wat kleiner krijg, of een ander niet al te groot proggie.

Was nu iets van 19 mb gezipt.

@Herbies

Sterkte in het ziekenhuis jonge, het is toch wel 1 van de saaiste plaatsen waar je zou willen zijn.

Of er moeten natuurlijk een paar mooie verpleegstertjes rondlopen :biggrin::biggrin::biggrin:

@BT

Anders moet je eens kijken of je ulead photo express kunt vinden, werkt perfect en het verkleinen is een eitje. Gewoon ff resize gebruiken.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan