Dat is dus net het probleem, zo gauw men het zakelijke het belangrijkst gaat vinden maakt men de sport kapot.
Als je zakelijk bekijkt dat er 2 titels te behalen zijn, dan had Barichello die extra 2 punten goed kunnen gebruiken om voor de constructeurstitel voor de anderen te blijven, als je 2 autos namelijk in de hoogste punten hebt, heb je meer kans op die titel.
Verder is het niet te verwachten dat Ferrari die 2 punten verlies van Schumi dan net zou verliezen met zoveel voorsprong, maar ook al zou dat gebeuren, dat is de sport.
Als het zakelijk, commercieel en financieel belang als hoogste en belangrijkste goed wordt genomen zoals Ferrari dit doet dan gaat de sport echt binnen de kortste keren kapot want dit heeft niets meer met sport te maken.
Ik zou het goed vinden indien de Fia een verbod zou geven op team-orders als het verschil tussen de leider in het klassement en de 2de persoon meer dan 15 of 20 punten staat.
Om een sport interessant en leuk te houden voor de fans (die immers ook het geld binnen brengen, want zonder fans geen sponsors dus geen F1) kan het team sport zijn wat het wil maar moet men dit soort sportkillende zaken tegengaan.