Schotel

zo is het als er maar genoeg water tussen hangt heb je echt geen beeld meer ook niet met een 150cm of groter
een gewoon regenbuitje is geen probleem ook niet met een 60 cm

Hmmm, ok, maar het moet wel minder zijn dan. Anders zou een 90 cm niet boven een 65cm schotel door "IEDEREEN" aanbevolen worden voor alleen de astra, toch?

Anders gezegd: Waarom krijg ik met m'n wavefrontier 90 nooit een beter signaal dan 83%?

Allemaal heeeeel erg overdreven.
Hoevaak heb je nou zulk zwaar onweer?
Verschillen zijn absoluut heel erg minimaal!
Sterker nog, iedereen heeft ook wel eens uitval gehad doordat de uplink-schotel geblokt was door flinke bui. En wat wil je daar dan aan doen?
En schotels kun je lakken met elke goede lak. Zolang je maar niet dat oude potje "klonterverf" gebruikt. Oppervlakte zo glad mogelijk houden; het blijft tenslotte voor de "golfjes" een gewone spiegel. Die oude gaatjes-schotels verloren ook geen signaal omdat er gaatjes in zaten, toch?

..... een gelicenseerd zendamateur.

Dus, mijn signaal sterkte zal ook niet verbeteren met een 110cm schotel? Dan houd ik m'n wave wel!!

(Scheelt weer 80 euri)

jongens laat eens de pracht jongens onze hedendaagse kunstenaars die met graffiti werken op je schotel los maar zeker geen ijzerhoudende verf gebruiken je zal zien zij kunnen iets groeten brugge belgie

BiG_G;199488 zei:
Anders gezegd: Waarom krijg ik met m'n wavefrontier 90 nooit een beter signaal dan 83%?

dit ligt onder anderen aan je
A lengte van de kabel die je gebruikt
B het soort kabel
C het type lnb
D ook je diseqc switch type of soort
E en ook nog welke ontvanger
zet op de zelfde instalatie ook eens een andere ontvanger die kan best meer singaal geven dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een beter singaal is maar op de singaalmeter van je ontvanger lijkt het wel zo maar dat kan toch niet verder is er niks verandert

BiG_G;199498 zei:
Dus, mijn signaal sterkte zal ook niet verbeteren met een 110cm schotel? Dan houd ik m'n wave wel!!

(Scheelt weer 80 euri)

En controleer toch de afstelling nog eens , met een wave moet je dik boven de 90% makkelijk kunnen halen

A lengte van de kabel die je gebruikt 25 M
B het soort kabel Weet niet, kreeg ik standaard bij de set geloof ik...
C het type lnb Alps twin LNB
D ook je diseqc switch type of soort Niet meer, teveel gezeik met die dingen...
E en ook nog welke ontvanger Dreambox 7000

Ik heb ook met mijn Visiosat nooit hoger dan de 83% gehaald.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan