SECA II weer terug

Y

YuBo

Weersverwachting van morgen :

Seca II Italie, Spanje en Cyfra Polen op de Oposcard.

Aangezien de opos alleen een andere ATR code heeft dan de Titanium, Knot en Platinum neem ik aan de de andere direct zullen volgen, incl. Dragon CAM :)

We zullen zien !

Huhhh wees eens wat duidelijker. Bedankt alvast.

Wat dacht je goldwaver... middels cardsharing natuurlijk.:)

Afijn,

weerbericht was dus voor een week later haha...

files voor OPOS kaart zijn er :-o

Ja en zo blijft een mens maar steeds weer andere kaarten kopen.... leuk bedacht.:biggrin:
Maarja voor de liefhebbers.....

En toch krijg je nog een kerst cadeau'tje .. voor alle ontvangers ..
Heb ik uiteraard "via via" gehoord he ..

Cya ..

Het BERICHT dat hackers op gepaste manier zouden antwoorden op de Europese acties tegen hackers van de afgelopen weken heeft na 3 dagen al de eerste openbare files opgeleverd.

Via diverse nog open zijnde uploadcentrums worden op dit moment werkende files aangeboden voor de zogenaamde OPOS kaart welke het mogelijk maken naar alle tv programma?s te kijken van de in Seca 2/Mediaguard V1+ gecodeerde pakketten van Sky Italia, Digital + en Cyfra Polen. Het gaat hier om de complete hack van de zogenaamde V7.0 kaart. De verwachting is dat binnen enkele momenten ook voor andere smartcards, CI?s en emu ontvangers files en fiirmware ter beschikking komen om naar deze zenders te kijken.

Het openbaar maken van deze files heeft alles te maken met de studie welke enkele Spaanse hackers gedaan hebben naar de V7.0 kaart. Eerder deze week meldde men al dat men van plan was de uitkomsten van deze studie openbaar te maken. Tot nu toe waren de files en de studie alleen onder een zeer streng geselecteerd groepje mensen beschikbaar. Voor het Italiaanse en Spaanse pakket zullen de werking van de files slechts van korte duur zijn omdat het complete Italiaanse pakket in de eerste maand van 2005 naar NDS/Videoguard codering zal uitfaseren en Digital + voor abonnees van het spaanse pakket in het eerste kwartaal een kaartupdate/wissel zal doorvoeren naar een hogere versie smartcard.

In de komende weken moeten volgens sommige berichten op het internet ook files beschikbaar komen voor pakketten welke uitzenden in de Irdeto 2 en Viaccess 2 codering.

?2004 Satplaza

Bedankt voor de info. Ofschoon het geen nieuws op zich bevat (alle 2 coderingen zijn al een tijdje "gehacked"), worden wel steeds meer dingen publiek. Waar dit toe leidt, laat zich natuurlijk raden al kan iedereen voor zichzelf bedenken dat dit niet van lange duur zal zijn.

Gevolg: de rest wat nog niet publiek is, zal niet zo snel meer publiek worden gemaakt. Dit geldt ook - zo verwachten we - voor alle nieuw gehackte dingen.

En laat niemand zich nu gek maken dat dit komt doordat een aantal hackers zijn gearresteerd/aangehouden. Wat een onzin zeg, dit is gewoon gedaan om mensen weer een bep. kaart aan te laten schaffen. Handel dus, oftewel: geldklopperij.....

Doe er niet aan mee !!!!

Ook op een gewone Titanium zal er wel weer wat te zien zijn , denk je niet ? .. en die heeft gewoon (bijna) iedereen al .. toch ?
Voor de rest zeg ook ik .. doe niet mee aan die poppekast .. met die OPOS , TITANIUM 2 , TITAN en al die andere onzin kaarten ..
Koop liever een kerstcadeau'tje voor je vrouw (indien aanwezig) ..
of geef je zelf een lekker flessie cognac (ook lekker) ..

Cya ..

Originally posted by The Green Hornet
Koop liever een kerstcadeau'tje voor je vrouw (indien aanwezig) ...Cya ..

Dat worden dus 3 kadootjes... hehehe

Gr Fred.

now gelukkig ik heb all een kadotje gekocht en van gedachten verrandert dus het woordt geen OPA SOEP card!! laat jullie niet gek maken
grtz roufa!

het zou fijn zijn als er ook een bin key van komt,en een softcamkey.
we w8ten wel af.

Zou nog veel leuker zijn als we hem weer konden clonen op een funkaart autoupdate.:biggrin::biggrin::biggrin:
Achja... laten we maar zeggen dat ik een levendige fantasie heb.:)

het werkt ook weer op een knotcard 1 100%
even patchen naar v2.0 dan software laden 3.15 en klaar is ie

groeten Emission

clonen op een funkaart autoupdate,kan dat dan niet?
ik weet het niet daarom vraag ik het.
ik neem aan dat toch binnenkort de funkaart weer eens aan de beurt komt.
en de bin key enz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan