spanje doet kaartwissel

Oef.. nou dan kunnen ze weer opnieuw beginnen he?

Alhoewel.... Taquila draait momenteel vol op emu, dat zou volgens mij toch betekenen dat het algo bekend is of niet?

 
Ja daar lijkt het wel op BT

Ik zal even aan me kennis ergens op een eiland bij spanje vragen of hij al een nieuwe kaart heeft en of hij er toevallig 2 heeft gekregen net zoals vorige keer met allebij het zelfde abo.

 
Dat zou wel gunstig zijn voor je dan.:biggrin:

Eigenlijk vraag ik me af of er uberhaupt wel verschil zit tussen het algo wat in Spanje en Nederland gebruikt word.

Maar da's eigenlijk meer iets voor het Seca forumdeel.;)

 
Seca en Nagravision zijn tegenwoordig van dezelfde eigenaar. (Kudelski). Digital + gebruikt deze twee coderingen voor het pakket. (de ene op de Astra de andere op de Hispasat).

Deze v9 kaart is waarschijnlijk de zogenaamde Armagadon kaart. Hiermee kan men zowel naar het pakket op de Astra als naar het pakket op de Hispasat kijken met één en dezelfde kaart.

En ja dat schijnt volgens de maker en verspreider van de kaart een echte kaart te wezen waarvan men het onwaarschijnlijk acht dat het in zijn geheel tot de algo gekraakt kan worden. Maar ja dat hebben we meer gehoord :)

 
Hmm dan moeten er straks 2 idents zitten bij D+

Wanneer zou de oude codering komen te vervallen?

En wat betreft algo: dat is wrs hetzelfde, maar de tabellen die erbij horen die zijn blijkbaar per land anders.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan