Spyware!!!

Eigenlijk wil ik ermee niet mee bemoeien het programma van mickey soft is helemaal ruk deze blokkeert in vele gevallen een hele berg pagina's terwijl daar helemaal geen problemen mee zijn een mooi voorbeeld hiervan is de wel bekende startpagina welke hierdan ook melding heeft gemaakt bij mickey soft.

hitman pro ook niet gebruiken ook alleen adaware is ook helemaal niks en spy sweeper gebruikt enorm veel geheugen en processor tijd eigenlijk is geen van de aangeboden programma's echt goed.

Ik gebruik spybot waar je bij de installatie bij op moet letten dat je de tea timer inschakeld het mooie hiervan is dat deze je register in de gaten houd net zoals spy sweeper maar gebruikt veel minder geheugen wel even na de installatie updaten.

In combinatie van een goede virus scanner ( dus geen norton of mcafee of norman ) gaat dit heel aardig en kan je heel aardig internetten.

Een popup blokker is leuk maar verre van ideaal het gebruik van firefox lost al een heleberg op maar een kleine aantekening moet ik daar wel bij plaatsen niet alle web pagina's werken even goed in firefox

De zaken die jij noemt zijn bij realtime protectie, deze kun je uitschakelen in de antispyware van Microsoft en dan is ie heel aardig.
De tea-timer van Spybot heb ik aangehad, maar weer vlug eraf gekiept want je word compleet gek van dat ding en als ik het me goed herinner gaf het zich ook nog vertragingen.

Hitman pro kun je gerust laten staan, want deze gebruikt geen geheugen omdat deze alleen actief is tijdens een scan.
Hij staat niet resident. Het is wel bekend dat hij soms problemen kan veroorzaken na een scan, dit komt veelal wel door spysweeper inderdaad.

Spybot is erg mooi, maar net als Adaware SE onvoldoende om alleen te gebruiken.
Ik heb Spybot zonder teatimer en mickysoft antispyware zonder real-time protectie en AVG met een popupkiller en heb nergens last van.;)

Uit een test in de laatste consumentenbond blijkt het MS geval nog de meeste spyware eruit te halen. Iets van 90 procent en 75 procent van de broninfectie. Hitman scoorde wat lager en Adaware opvallend laag. Wel duidelijk dus dat het geen overbodige luxe is om meerdere anti-spyware proggies te hebben!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan