Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nou dan ga ik toch eens een bakkie doen bij een collega van mij want die zegt dat de pc van zijn zoon zo opstart, wil ik wel eens zien dus...sat-ed zei:pok opgestart kun je vergeten.
Ja duh ik bewaar niet alles, de traagste die hier nu staat is een Celeron van een jaar of 8 en de snelste een I-7 met 8 gig geheugen, en een 2600 cpu 3,40 GHz.maar als je nagaat wat er moet gebeuren voor windhoos opgestart is....pak een 486 met windows 95 ga daar een poosje mee werken dan is die met de ssd ineens heel snel lol
Tja je hoort nu van 2 personen die er verstand van hebben hoe het zit. Maar ga gerust eens kijken. Je ziet ook dat Sat-Ed er al 20 seconden over doet met slechts een iets lichter I7 dan ik adviseerde om het redelijk pok te krijgen.Nou dan ga ik toch eens een bakkie doen bij een collega van mij want die zegt dat de pc van zijn zoon zo opstart, wil ik wel eens zien dus...