• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Stopzetten verkoop losse smartcards

Je reageert nu alleen op mijn laatste postings.
Ik had in mijn eerste posting het lachertje genaamd NMa al aangehaald.
Het moge duidelijk zijn dat CDS daar al gelobbyd heeft.

Over de pees ontvangers met het merkje Philips erop, had ik al langer geleden mijn opmerkingen gemaakt.
Philips gooit het beetje goede wat ze nog hadden, behoorlijk te grabbel door hun afdeling settopboxen te verpatsen aan pees.
Daar kan het alleen maar schade oplopen, chauvinistische NL'ers die zo'n product kopen krijgen de deksel op hun neus.

Als je op de site van CDS (bewust geen link) kijkt naar welke leveranciers er mee doen met de actie, zijn er nog zat.
Daar zitten ook grote jongens bij, zoals sponsors van deze site.
Dus hoewel lang niet alle dealers meedoen, zijn het er nog veel te veel.

Technodad;203592 zei:
@mas3: Dus jij wil geen nederlandse kanalen kijken ? ( ik ga er van uit dat net als ik ook jij de kabel hebt weggedaan)

@ Crazymotha: bijzonder dat je geen kaart hebt..................

Ik ben het overigens ook niet eens met wat die club allemaal flikt hoor, maar UPC is nog erger, daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.

Groet

Ik kijk voornamelijk Free to Air :)

Er is maar een ding mogelijk allemaal maar dan ook allemaal abo op zeggen,dan maar een tijdje geen nederlandse kanalen moet je eens kijken hoe snel ze terug draaien want je kan nu iedere maand opzeggen.

Dit kan nooit goed gaan. de dealers klagen nu al steen en been.dat de handel stil ligt en er snel andere winstgevende verkopen er naast moeten hebben anders kan de deur wel op slot.

Dus zal op de duur CDS zelf shops moeten openen? om hun handel te slijten. het lijkt dat het goed gaat bij CDS anders zou je denken ze gooien hun eigen glazen in.

Er zijn niet veel electronica zaken die nog gouden tijden hebben. vooral de kleinere zaken kunnen hun hoofd bijna niet boven water houden. omdat mensen in deze barre tijd op de kleintjes gaan letten. en hun aankopen gaan doen bij grote mediacentra.s.(stunts) en nemen de slechte service op de koop toe.

Als ik kijk hier in de buurt wat er nog voor winkels er zijn met dergelijke spullen. die moet je echt zoeken. en als je iets wil hebben moeten ze het bestellen.

Alsmede dat de handel en concurentie op internet enorm toeneemt. en vele handel via de www gaat.

En kleine ondernemers ook verplicht zijn om hun waar op internet aan te bieden. te nog scherpere bedragen. want de consument is zoekende naar het goedkoopste benodigde.

Maar met een shop erbij kunnen ze niet concureren tegen aanbieders die het spul verhandelen via loods of schuur. een winkel heeft vele malen meer lasten.

CDS heeft nog steeds macht en de providers komen toch niet in het geweer omdat ze afhankelijk zijn van hun doorvoer lijkt mij.

Maar de tijd zal leren en hoop dat velen gaan boycotten. zelf heb ik nooit een cds card gehad en zal het ook nooit nemen kabel ook niet. vroeger had ik een hark op dak voor ned 1 & 2 en DLD die hark is gestolen en daarmee krapt CDS de boel nu bijelkaar.

Maar gelukkig had ik nog een reserve hark die ik verticaal heb geplaatst omdat in mijn plasma tv een DVB-T tuner zit en daar free de nederlandse/duitse en regio zenders kan ontvangen . maar ook zo,n losse ontvanger in DVB-T Ontvangst zal ik nooit kopen.alhoewel ze weinig kosten. en op een camping zijn ze wel handig als je de tv mist. maar de kwaliteit moet je op de koop toenemen.

Het zal me benieuwen hoe deze actie van CDS afloopt. en hoop dat de NmA Er iets aan doet want dit is pure machtpositie werk om dingen van hun door de strot van de consument te drukken.

Het zou nog gekker kunnen dat je perse een mercedes te kopen om benzine/diesel/lpg te krijgen.

Maar tegenwoordig kijk ik nergens meer van op!!

Grtz/Sth..

misschien wordt net zoals de seca 2 hack nu ook de Mediagurad 3 hack openbaar gemaakt zodat meer mensen zonder te betalen, maar wel illegaal, naar Canal Digitaal NL kunnen kijken :biggrin::biggrin::biggrin:

Mas3 zei:
Nee dus.
Die kosten worden niet gemaakt door CDS, dus hoeven ze die ook niet terug te verdienen.
Dat was me bekend, ik bedoelde het dan ook cynisch. Maar dat kwam niet duidelijk over, ik had beter een soort van smiley kunnen gebruiken wellicht.

aart44 zei:
de goedgekeurde Philips HD ontvangers hebben gewoon DisqC
Ja dat klopt aart44, maar we kennen ook wel de geweldige werking daarvan, of liever gezegd... de klachten daarover.
Het is overigens nieuw voor mij dat Topfield goedgekeurd is dus ik ga er gemakshalve van uit dat het hier om een of meer bepaalde modellen gaat.
Immers... alles wat goedgekeurd is heeft nog steeds beperkingen, met name als je er iets extra's mee wilt doen.

Ik ben eens reuze benieuwd naar de ervaringen met die motorsturingen want tot nu toe heb ik nog nooit iets goeds gehoord over goedgekeurde ontvangers als je wat meer wilde dan het standaard gebeuren.

The Wizzard zei:
Ook de koppel verkoop van kaart en CI klopt aan geen kanten bij mijn weten is dit bij wet verboden.
In Belgie ja... in Nederland is dat helaas niet verboden.

Ik heb CDS per direkt opgezegt.
Het nieuwe seca3 kaartje waar je "vrijblijvent" 9,50 euro bij moest bijbetalen, met nog een herinnering toegezonden is in het verkeerde keelgat geschoten.

De nieuwe investering in het nieuwe kaartje is een bedrijfsinvestering, niet voor de klanten.

Als je de laatste 10 jaar alles optelt wat je exstra uitgaven zijn geweest alleen voor Canaal Digitaal !!! , dan is het net de regering, een grijppot zonder bodem.

John

Wanneer ze straks Irdeto eruit gaan smijten, gaan ze me dus verplichten een of ander verminkte box plus een kaart aanbieden voor 80 (box) + 75 (kaart) + 30 (administratiekosten) = € 185,- , zodat ik nog steeds "gratizzz" kan blijven kijken.
Alternatief dat ik dan heb is 75 (CI module) + 75 (kaart) + 30 (administratiekosten) = € 180,- met garantie tot de voordeur en een ontvanger die ik dan zelf moet aanschaffen.
Wat een onzin. Als je het Basispakket hebt dan kun je nu gratizzz je Irdeto-2 kaart omruilen voor een Seca kaart PLUS je kunt nu nog je Irdeto ontvanger gratis omruilen voor een Seca ontvanger of voor 59 Euro meer zelfs een HD ontvanger.

Helaas heb je een SetTop pakket - dus de Irdeto kaart is voor jouw niet gratizzz om te ruilen...

Littlesat99;203686 zei:
Wat een onzin. Als je het Basispakket hebt dan kun je nu gratizzz je Irdeto-2 kaart omruilen voor een Seca kaart PLUS je kunt nu nog je Irdeto ontvanger gratis omruilen voor een Seca ontvanger of voor 59 Euro meer zelfs een HD ontvanger.

Helaas heb je een SetTop pakket - dus de Irdeto kaart is voor jouw niet gratizzz om te ruilen...

Op deze wijze willen zij dus Irdeto-2 kaarten en boxen van de markt halen.

Grt Parabolica

Onzin ?

Lees eerst je eigen appels en peren verhaal nog maar eens door en kom dan nog maar eens vertellen wat onzin is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan