Streamingserver en dbox2

M

Matrix

Ik heb nu de dbox2 philips met de nieuwste streamboard-image met Ngrab onder winXP goed draaien, hij grabt de films zonder problemen naar m'n harddisk in de pc.

Nu kun je ook met de dbox2 de films weer afspelen vanaf je pc op je dbox2 met VLC software geinstalleerd op je pc. Heeft iemand dat al eens geprobeerd? en werkt het goed?

Matrix

Niemand???????

Ik ben weer wat aan het stoeien geweest met de dbox2 en heb VLC streamingserver geinstalleerd op de pc.

Ik kan nu met Ngrab opnemen op de harddisk van de pc, en ik speel de films af op de dbox2 met VLC. Nu heb ik nog een probleempje, met opnemen met Ngrab "schokt" het beeld regelmatig en blijft soms even stilstaan, terwijl de echte opgenomen beelden (die ik tijdens het opnemen op de tv zag) niet schokten.

Is hier een oplossing voor??

Matrix

Enn.... na een regenachtig weekend oplossing gevonden voor m'n philips dbox2:

image file: streamboardIIapi3

ucodes:

- Avia 500 - ge-deleted

- Avia 600 - avia600vb022

- Ucode: ucode_01A

- Cam-Alpha: cam_01_02.002E

Enx/GTX instellingen: "Avia_gt_o"

enx reset beim umschalten : on

rest: uit

delay: 00000

Dit verhaaltje dus voor degenen die het ook eens wil proberen. problem solved dus, alleen kan je met VLC niet de films bij het afspelen voor- of achteruit spoelen. Hopelijk komt hier nog een fix voor.

Matrix

Op een nokia had ik met de laatste streamboard-x-mas image geen enkel probleem.

een howto over hoe op te nemen en te kijken, ook dvd's;-) met de dbox2 heb ik hier neergezet:

http://niet.meer.aanwezig

Laatst bewerkt door een moderator:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan