Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Huh? Weet je dat zeker? Ik heb nog nooit gehoord van een TV die op Windows draait.Onze tv is windows xp
Kiek es!Huh? Weet je dat zeker? Ik heb nog nooit gehoord van een TV die op Windows draait.
Wat is dat dan voor merk/type?
En het boekje van welke Samsung @toska? Ik heb geen Samsung met XP en ik zou niet weten welk boekje dat ik zou moeten kijken als ik het typenummer niet weet.In het boekje van die samsung
Nou deze reeks monitors/TVs zijn niet echt goed van de grond gekomen toendertijd en daarom dus ook vrij onbekend. Ze zijn maar een paar jaar ontwikkeld en toen ging de stekker er al weer uit. Ik denk dat het hoge prijskaartje daar ook aan meegeholpen heeft.whahahaha, nooit geweten.
Gelukkig dan dat ze voor XP gekozen hebben, want met ME waren de problemen niet te overzien geweest.
Lijkt me voor de hand liggend dat ze tegenwoordig voor Android kiezen overigens.
Maar leuk om te weten dat die dingen bestonden, heb ik nooit geweten.
XP stond toch voor eXtra Problemen?Windows ME.... Meer Ellende
Nou bij mij niet. Met XP had je in het begin de unix sockets die nog open stonden, kon je als je @home had nog bij anderen kijken op de pc. Hahaha. Maar na SP3 was het rete stabiel en daar zijn toch wel meer professionals het over eens. Misschien heb jij een andere ervaring dat kan.Met de komst van Windows 7 kreeg ik een "wauw!!!!" momentje! Dat was fantastisch en een verademing!