Daarom kan ik ook niet printen van mijn Echodot die zit op de 5.0 band en de printer op 2.4.
Nee dat heeft daar niet mee te maken.
Je gooit 2 dingen door elkaar. Ik heb het over netwerk en jij hebt het over wifi frequentie. Als jij niet kunt printen op die manier dan probeer je waarschijnlijk via direct wifi te printen, dat zal vermoedelijk niet gaan.
Maar wat is die Echodot wat jij hebt? Net zoals als zo'n Google spraakding? Dat is iets anders dan een telefoon.
Alle apparaten in een netwerk hebben een ip adres en zolang jij in dezelfde ip range zit kunnen die sowieso met elkaar praten.
Ik weet niet wat een Echodot is, maar wifi<->wifi dus direct wifi verbindnig op 2 verschillende frequenties kan een probleem zijn ja, maar dan moet het via netwerk nog altijd kunnen, tenzij die Echodot (wat het dan ook is) niet via netwerk fatsoenlijk praten kan en dan ligt het aan de Echodot.
Ik kan immers met mijn telefoon op welke frequentie dan ook gewoon printen met mijn laserprinter die via utp kabel aan het netwerk hangt, zelfs mijn dochter heeft haar printer op wifi en het maakt niet uit of zij op 2,4 of 5 GHz zit omdat die printer gewoon via ip benaderbaar is, dus via netwerk.
Een AndroidTV box werkt smooth en de bediening is fijn,
De hele dure misschien. Zowat alle Android boxen zijn tegenwoordig AndroidTV boxen trouwens.
Ik heb hier een MXQ Pro 4K Android TV box en daar zit zo'n afstandsbedienkje bij. Dat werkt een stuk prettiger dan de Apple remote.
Maar smooth..... nee smooth gaat mijn TV en mijn Nextbox afstandsbediening.
Met de muis op de Android is de bediening super.