Talpa TV is nu bezig, Wat vind je er van tot nu toe?

TALPA is in startfase, net begonnen.

Voor een starter doen ze het volgens mij niet slecht ?

En m??r reclame, dat klopt, maar die zie je tegenwoordig ook al bij RTL (sms acties door je beeld etc.).

Het echte TV seizoen moet volgens mij ook nog van start gaan waardoor de programmering er wel anders uit komt te zien.

Jammer dat TALPA zich heeft laten verleiden om in het betaalpakket van Canal te zitten en niet gewoon in het normale goedkopere pakket zoals NED 1, 2, 3, RTL etc.

Dit zal binnenkort wel verandert worden, maar dan hebben al massa's mensen het dure pakket gekozen van Canal ;-)

Nemen ... of genomen worden ...

Nou sorry hoor, maar ik heb toch al starters gezien die het veel beter deden.
Het kan inderdaad nog wel veranderen en beter worden als het echte seizoen start, doch dat was de vraag niet.:)

Audio valt vaak weg tijdens films als ze die al uitzenden....

Tijd doet veel met je geheugen :)

Zag van de week (kan ook week eerder zijn) h?e Veronique, het RTL 4 begonnen was.

Ook dat ging niet echt optimaal, was leuk om te zien.

Die gekke de Mol komt er wel.

Ook met alle negatieve uitspraken van (denk ik) veel jalourse conculega's

Ik heb veel respect voor de Mol.

ik moet eerlijk zeggen dat niet ik maar mijn dochter van 5 klaagt over Talpa, normaal 'savonds na zes uur als sesamstraat voorbij is, Spongebob en Bassie en Adriaan bijvoorbeeld, maar nu "Thuis" wat heeft een kind van 5 daaraan als ze nog eventjes naar de tv wil kijken....?

Ik weet het zenders zat, maar leg dat maar eens uit. ;)

Ohja Sesamstraat komt nu ook weer kwartier eerder, dus de tijd van eten moest ook weer aangepast worden. :biggrin:

Hoezo wordt het leven door televisie beheesrt? :biggrin:

Verder kijk ik nooit Talpa.

Maakt mij niet zoveel uit als de kanalen maar kleur geven ben ik tevreden.

want zappen met zwart beeld op de kanalen vind ik nog erger dan waardeloze programma,s. echt kijken doe ik naar rtv noord en rtv drenthe. soms tv oost of tv overijsel flevoland gelderland noord holland. mits de condities goed zijn op de 64 elements yagi.

mvg.sath.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan