TechnoSat 6000 Plus - patchen

sorry gasten , maar ik ken er ni veel van vandaar al die vragen,

een loader is dat mijn ontvanger of een bijhorende toestel, indien van wel hoe ziet er zoiets uit.

w8 effe ik kan ni meer volgen

al die woorden ken ik ni dit is allemaal nieuw voor mij

ja dat document krijg ik ni open op een bepaald moment moet ik van alles doen en dan kan ik zeker ni verder.

moet mijn sateliet-ontvanger gekoppeld zijn aan mijn pc als ik dat document open of ni

of wat moet ik eigenlijk doen help me aub

Dat document word in de loader(stukje software waarmee je de ontvanger kunt patchen) geopent en ja om de ontvanger te patchen zul je deze inderdaad aan de pc moeten hangen.

Laat gewoon het programma wat nodig is om je decoder te voorzien van de patch zijn werk doen, je hoeft zelf die bestanden niet te openen.

Zoals Aart al zegt dat doet de loader voor jou.

De loader: DMTLINK2.EXE program
Ontvanger aansluiten op: compoort 1 of 2
Start DMTLINK2.EXE program en druk op "setup comm"
Connecting bericht verdwijnt als compoort goed is aan gesloten.
Daarna druk je op :“Upgrade Software” in het DMTLINK2.EXE programma en open ROM.BIN (daar is ie)

bedankt voor de nuttige info

ik kan al heel veel doen , maar ik moet een tussenschakelaar hebben om die seriele poort aan te koppelen aan mijn pc en dat ga ik morgen kopen.

na dien laat ik iets zekers weten
nog maals bedankt Sandokan en Aartje1944

ik heb een mannelijke poort aan mijn pc en ook aan mijn ontvanger tis daarom dat ik een tussenschakelaar nodig, hoeveel kost zoiets denken jullie

Sandokan;174988 zei:
De loader: DMTLINK2.EXE program
Ontvanger aansluiten op: compoort 1 of 2
Start DMTLINK2.EXE program en druk op "setup comm"
Connecting bericht verdwijnt als compoort goed is aan gesloten.
Daarna druk je op :?Upgrade Software? in het DMTLINK2.EXE programma en open ROM.BIN (daar is ie)

hey,

alles verloop vlotjes maar die Rom.Bin bestand krijg ik maar ni of ik zie het ni

heb nog een vraagje ik heb enkel de DMTLINK1 en ni de 2de ,waar kan ik die vinden

ik vrees dat ik een grooooooooooooot probleem heb ik krijg mijn saleliet ontvanger niet meer aan!!!!!

hoe komt dat en wat moet ik nu doen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan