Tis weer wiekent

In Utrecht lopen drie medisch studenten (eerstejaars) door de stad. Voor hen loopt een mannetje met krampachtige passen over straat. De studenten krijgen samen een discussie over wat het mannetje, gezien zijn moeilijke lopen, zou kunnen mankeren.

Nummer een denkt aan ischias, terwijl de tweede het op reumatiek houdt en de derde zeker weet dat de man lijdt aan spit.

Uiteindelijk besluiten ze het de man zelf te vragen. "Ischias, spit, reumatiek? Nee heren, u heeft het alle drie bij het verkeerde eind, net als ik zelf.

Ik dacht namelijk dat het een scheet was, maar het was een hoop stront."

Pino had net een nieuwe brommer gestolen en was er heel de middag mee bezig geweest om het ding 140km/u te laten rijden. Maar tijdens het rijden brak zijn frame in twee?n. Hij pleurde op zijn bek. Hij verloor zijn rechter oog, arm en lul. Toen ging hij naar de dierenarts om er iets aan te laten doen. De dierenarts had nog wel wat voor hem liggen. Een uilenoog een apenarm en een olifantenslurf. Pino vond het allemaal wel best en liet de nieuwe ledematen erop zetten toen Pino twee dagen later tevreden terug kwam bij de dierenarts. Zei hij met dit uilenoog kan ik honderden meters verder zien en met deze apenarm kan ik veel meer dingen doen alleen die olifantenslurf werk nog niet helemaal mee. Hij probeert telkens gras in mijn ballen te stoppen.

Komt er een man bij de dokter en hij vraagt: "Dokter, kunt u mij misschien vertellen of ik nog 20 jaar te leven heb?" Zegt de dokter: "Rookt u?" "Nee", zegt de man. "Drinkt u?" "Nee, ook niet!" "Heeft u extreem veel sex?", vroeg de dokter tot slot. "Praktisch niet, ik leef heel gezond", bevestigt de man. Zei de dokter: "Waarom zou u dan in hemelsnaam nog twintig jaar WILLEN leven???"

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan