Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by jack
Ben wel benieuwd wat tovenaar Vago gaat doen,, of doe je dat prive,, maar goed wel nieuwsgierig naar de afloop en of die nou nog werkend te maken is of niet.
Originally posted by twilight
Ik denk niet dat je Bert blij kunt maken met een kratje bier...
Neem gewoon een flesje zonnebrand voor hem mee, factor 24 ofzo.....niet vragen waarom, gewoon doen.
GR Fred.
Originally posted by twilight
Jack neem even een kijkje op deze site,
http://www.la-cafetera.com/dynamite.htm
Dan ben je straks vast net zo goed als de VAGO..hehehe
Originally posted by jack
Wel ik heb hier die dynamiet programmer niet,, alleen een cas 2 en ook die add on heb ik niet,.
Niet nodig ook want mijn tita kaarten werken nog steeds goed,, maar zal iedereen doorsturen naar Vago hehehe
Alleen een vraagje,, is die dynamiet nou een add on voor de cas2 of is dat weer iets aparts.
Originally posted by supersip
ik wou mijn titakaart upgraden naar OS 1.06 omdat ik steeds freezes had op sky en D+ maar alles gaat verder goed maar als ie flash moet schrijven zegt ie dat ie de flash niet kan schrijven en geeft ie error ...
ik programmeer met mastera 4 op 3,57 mghz
normaal geen probleem maar dit ken ik niet wie kan mij verder helpen ....
mvg supersip ...
Nog even denktenk,Originally posted by denktenk
ff zoeken naar het proggie blackpro, daarmee kun je verschillende OS-en naar de kaart schrijven.