Toch ben ik er trots op!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Waarop?

Tja kijk maar naar mijn avatar!

Lol....

Hahaha toch maar h?... :biggrin:

Tja ik haal het mezelf op mijn dak!

Nou moet ik gaan modereren op fietsendieven. :stupid:

Verschrikkelijk dit en ik maar denken dat duck zo'n eerlijk prachtig forum is....

Jij bent dan zelf ook afgezwakt van secakenner naar moppentapper... :biggrin: ;)

en ik maar denken dat duck zo'n eerlijk prachtig forum is....
Dat is het toch ook? Het is zelfs zo eerlijk dat het toegeeft dat Freggel1 een modererende fietsendief is.
Dat hij moderator is wisten we al, nu is het laatste stukje (dat ie fietsendief is) ook door Duck bekend gemaakt.:biggrin:

Black Tiger;195555 zei:
Dat hij moderator is wisten we al, nu is het laatste stukje (dat ie fietsendief is) ook door Duck bekend gemaakt.:biggrin:

Word het mischien niet tijd dat de nieuwkomende moderators eerst goed gescreend worden?
Of is freggel1 een zeldzaam voorkomende moderator, zodat dit in de toekomst onmogelijk blijkt te zijn?
Gelukkig is het duckforum geen forum wat officieel met fietsen te maken heeft, dat zal het dan wel zijn.. :biggrin:

Eigenlijk zijn alle 3 de argumenten correct. Alle nieuwkomende moderators worden eerst goed gescreend.
Maar freggel1 wist daar goed doorheen te komen.
Verder is een freggel1 een zeldzaam voorkomendheid als moderator, dus dat wil je er als fatsoenlijk board dan toch eigenlijk wel bij hebben om mee te pronken, alleen wordt het nu eerder schamen.:)
En als laatste is het ook juist dat Duck niets met fietsen van doen heeft en er niet de verwachting gerezen is dat dit in de nabije toekomst zou gebeuren en aldus het opnemen van een freggel1 in de gelederen theoretisch gezien geen kwaad zou kunnen.
De praktijk wijst soms anders uit helaas, maar dat is praten achteraf.:biggrin:

Black Tiger;195566 zei:
.
Verder is een freggel1 een zeldzaam voorkomendheid als moderator, dus dat wil je er als fatsoenlijk board dan toch eigenlijk wel bij hebben om mee te pronken, alleen wordt het nu eerder schamen.:)

Neehoor Tiger je hoeft jezelf nergens voor te schamen hoor, buiten die fietsenhandel zal ikzelf als persoon niet veranderen. ;)

freggel1;195569 zei:
Neehoor Tiger je hoeft jezelf nergens voor te schamen hoor, buiten die fietsenhandel zal ikzelf als persoon niet veranderen. ;)

Ik zeg niks als seca2 kenner weet ik beter, trek m'n handen ook af van fietenhandel....

Freggel is dus een fietsendief als ik die avatar mag geloven , dat kan je wel geen handel noemen :biggrin:::lol2::biggrin:

Nou dat weet ik nog niet, illegale handel is ook handel.:biggrin:

Inderdaad handel in gestolen fietsen en niet leveren na betaling daar is hier sprake van en hij is er nog trots op ook....

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan