tomtom

P

ploeger

ik heb een tomtom ik moest tanken , en mijn tomtom gaat bij de pomp uit wie weet hoe dat kan
ik hoor het wel.

stel dat de verbinding met de GPS weg valt, misschien is dat een rede voor de TomTom om er mee te stoppen.

Belangrijker is wel wat je voor een TomTom hebt.

Bert

bert50;182222 zei:
stel dat de verbinding met de GPS weg valt, misschien is dat een rede voor de TomTom om er mee te stoppen.

Belangrijker is wel wat je voor een TomTom hebt.

Bert
het is een tomtom go de 910
wat zal er dan mis zijn zal het de acu zijn .

Als je rijdt heb je hem dan op de stroom van de auto aangesloten?
Zoja, als je de auto uit zet om te tanken, dan valt die stroom weg en draait hij op zijn eigen accu of batterijtje. Dan zal dit defect zijn want normaliter moet deze zich bijladen als je op de stroom van de auto rijdt.

Kun je hem wel weer gewoon aanduwen op het moment dat hij uitvalt, zonder dat je je contactsleutel van de auto gebruikt?
Zonee, dan is het inderdaad accu/batterij van de Tomtom.

hij deed het gewoon tot dat ik bij de pomp stond en de auto liep nog gewoon .toen was hij ineens weg en kreeg hem niet meer aan de praat.
[weten jullie wat voor acu daar in zit]

Hmmz.. da's wel een vreemde situatie. Net alsof iets ander stuk is.
Heb je er geen garantie meer op?
Ik weet helaas niet wat voor soort accu er in zit.

kijk even naar je laadstroomkabel er zit een zekering in denk dat die stuk is. gr.Vmax

Vmax de zekering is goed .
iemand nog iets weet laat het me weten.

volledige reset en opnieuw opstarten?

Ulk

Ik vroeg het al eerder, maar zag er geen antwoord op. Heb je er nog garantie op?

Zoja, zou ik er niet zelf aan gaan prutsen maar ermee terug gaan naar de winkel.

Even voor de duidelijkheid,

Het is een go910 hij deed het bij de pomp gewoon nog steeds en toen je weer instapte was je scherm uit en je stroomkabel is dus nog steeds in orde.
Even een paar vraagjes

Brandje je lampje op je tomtom nog wel toen je beeld weg was?
Hoe heb je de reset precies uitgevoerd want die word vaak verkeerd gedaan.

nee ik heb hem al bijna 2 jaar .
ik ga er gewoon mee stoeien ik zie wel .
als het mij lukt horen julli het.

reset heb ik voor gedaan met een naald.
het lampje brande groen.

ploeger;182367 zei:
reset heb ik voor gedaan met een naald.

Hoe bedoel je dit? dat je dit aan de voorkant hebt gedaan of aan de achterkant waar je je cradle inklikt??? ik hoop niet aan de voorkant van je tomtom want dat is je microfoon
en je lampje brande groen dan is hij dus waarschijnlijk vastgelopen
deed die van mij ook en daar heb ik even een update voor opgezet

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan