Bullet is geen moderator van ons, maar het toont wel aan hoe de gevoelens liggen. Aangezien de naam s 4 a hier gebanned is en alles wat ermee te maken heeft kan ik me voorstellen dat men naar gevoelsvariaties gaat zoeken die niet door sterretjes vervangen worden.
Normaal gebeurt dat niet omdat dus normaal hier niet over s 4 a gesproken mag worden.
Dit is een tijd terug gebeurt, en misschien kun je je dat nog wel herinneren, als eenzijdige actie onzerzijds na de laatste ruzie (een week na Oosterhout gepost doch de uitlokking ontstond al een week ervoor).
Vanaf dat moment hebben we s 4 a dus compleet genegeerd.
Ik heb niets tegen de s 4 a moderators en zal zeker ook niet de hele club over 1 kam scheren, maar ik heb wel altijd gezegd, dat ik geen enkele s 4 a moderator kan en wil vertrouwen zolang de leiding of manier van werken daar niet verandert is en er rust komt.
Vergelijk: 5 man maken een foto en posten die en gelijk worden alle Satnerds en Satfun moderators en admins beschuldigt. Hadden we het over 1 kam scheren?
Dit geldt helaas dus ook voor jou, een goede dialoog opzetten om tot vertrouwen te komen, is echter wel mogelijk, dat zie je aan Satwatcher in zijn ex-s4 all tijd, en dat zie je nu ook aan de dialoog met jou.
De hele naam van de site heeft helaas door toedoen van de leiding nu en de leiding van het verleden (TB en TQ dus) gewoon een te nare smaak in de mond gegeven bij velen om dat nu nog met plezier te noemen. Ik hoop dat daar begrip voor is.
Een tussenpersoon zie ik niet zitten, misschien wel als gespreksleiding om de zaak in goede banen te houden, maar gezien de ervaringen en "afspraken en beloftes" in het verleden, vertrouwen wij niet meer op afspraken die via mail of irc gemaakt worden. Nu is het tijd om elkaar recht in de ogen te kijken, en so what als men iemands gezicht ziet, dan weet men toch nog altijd zijn adres en telefoonnummer niet, of wel?
Verder is Toxicq niet meer zo anoniem als hij wil, want zijn naam en adres zijn reeds bij ons bekend, dus wat kletst ie nu?
Er is heel erg veel gebeurd, en het zal zeker zo zijn dat er aan beide kanten pijn is c.q. bloed onder de nagels is uit gehaald.
Jij doet een idee omtrent een tussenpersoon, nogmaals, wij zijn in voor elke dialoog, met of zonder tussenpersoon, misschien met een begin op irc om even aan elkaar te voelen, maar bij de uiteindelijke afspraken wil ik de mensen in de ogen kunnen kijken zodat ik zelf kan zien in hoeverre zij het menen, en omgedraait natuurlijk ook.
Indien TB en TQ geen gesprek wensen, bestaat er bij ons in elk geval geen behoefte aan een begin tot dialoog op irc zolang de .nl domeinen nog gelinked worden.
De foto in dameskleren zal ons worst zijn, daar hebben we eens hartelijk om moeten lachen en we zagen de lol er wel van in (in tegenstelling tot degene die ze aangekleed heeft).
Dus begrip is er. Bereidheid is er, ik ben nu toch van mening dat we moeten afwachten en zien in hoeverre TB en TQ bereidheid en begrip tonen.
Ondertussen zal ik mijn onderzoek naar de mogelijkheid tot een rechtszaak dan ook niet stopzetten want daar moet dan eerst een reden voor zijn.