@ l.Oosterhoff, dank voor al je prima werk, maar waarom veranderd er doorlopend van alles op 28 oost de hele tijd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Bepaalde transponders zijn krachtiger dan anderen.. Ik kan me goed voorstellen dat de minder krachtige ook goedkoper zijn om je zender op te zetten dan de krachtige. Afhankelijk van budgetten en ingekomen klachten over de ontvangst zullen zenders zo dus wel switchen van transponder om aan hun budget danwel hun kijkers te komenRobC zei:@ l.Oosterhoff, dank voor al je prima werk, maar waarom veranderd er doorlopend van alles op 28 oost de hele tijd?
Ik dacht al dat je standaard 24/7 online was.l.oosterhoff zei:hoi,
was aan mijn bed toe ,was ook al na 4 uur nachts
heb de afgelopen maanden weken van 50 uur gemaakt (soms zelfs 55 uur in 6 dagen)Parabolica zei:Ik dacht al dat je standaard 24/7 online was.hoi,
was aan mijn bed toe ,was ook al na 4 uur nachts
heb weinig verstand van van computerzaken /enigma 2 dus dat kan ik zelf niet doenRobC zei:Zoals altijd, prima service uit het vrije friese land. Misschien kun je eens een bestand als dat van Hans maken van jouw settings, geschikt voor Enigma2?