Een foto is nog even een dingetje. Ik weet niet hoe dat dat moet. Als iemand dat even uitlegt komen de foto's wel.Ik heb de staanders bijna klaar.Zaterdag wil ik het met mijn zoon opbouwen. Eem Balk van 6 meter is mij net even te veel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Haha! Ik verander mijn nickname inderdaad maar! En inderdaad, dat heb je goed gezien, er komt aan de linkerkant een berging.Het ziet al goed uit, DR.Z wordt DHZ denk ik.
Zie ik het goed dat er een aparte berging komt?
Waardeloos, die figuren met drank op achter het stuur.Ik zit nu werkeloos thuis bijna 70 .
Dus ik heb wel tijd.
Maar ik heb ook zonnepanelen gelegd en in bedrijf gesteld en E werkzaamheden uitgevoerd op fabrieken.
Ook geen timmerman dus maar waar een wil is is een weg.
Het duurt alleen wat langer omdat mijn linker arm en hand niet zo goed meer functioneren na een ongeluk na mijn 16 de jaar.
Aan gereden door iemand met drank op en de politie daar ook mee om kocht om een afwijkt rapport te schrijven.
Als je veel geld hebt dan is het recht tekoop.
Nog beter.En dan "Minatuurafbeelding voor fora:
en [/img]
codes, dan wordt de foto op originele grootte ingeladen.