tv vlaanderen

Kaart werkt NIET in Humax 5400 met aston 1.03 en 1.05.
Ook niet met TV-Vlaanderen CI module.
Snap dus niet dat Dedoele dat heeft gezien bij een dealer, ofwel was die kaart al geactiveerd op een andere ontvanger, maar niet met een Humax.

Spijtig genoeg.

Frankie

Dat snap ik nu ook niet, maar ik weet het gewoon, want de dealer heeft het mij laten zien, en het werkte perfect, wel natuurlijk een legale kaart waar ge een abo moet voor hebben.

groetjes,

Ik heb een legale kaart, zelfs een CI van TV Vlaanderen, maar deze wordt zelfs niet herkend in de Humax.
Weer iets voor de vuilbak

Frankie

goed omdat te weten,dus ben je verplicht de receiver erbij te nemen van tv vlaanderen,WEER MEER UITGAVEN

Bij mij geeft hij zeer goed beeld,ik heb tv vlaanderen card met mediaguard module,maar wanneer ik ze in de matrix steek lukt het ook !

Heb je al eens in je pmc tabel gekeken of met andere instellingen van je ontvanger gespeeld.

Groeten Dustie

bij mij werkt het wel en ook op een maxplus 2100+, je hoeft dus niet perse een bij behorende ontvanger aan te kopen, op de humax met de laatste patch en met magicmodule penta 1.11 werkt het ook maar let wel opdat je dan alleen die kaart gebruikt en geen tweede het zelfde moment

TV-VL kaart appart gekocht, samen met een Matrix Reborn in de Humax 5400... loopt als een trein!
Met de originele TV-VL module zijn de Franstalige zenders niet te decoderen, met Matrix Reborn alles OK, incl initialisering en key-updates.

kan ook bevestigen een matrix reborn met de orginele z-cas erin werkt uitstekend.
mvg droopy

TV Vlaanderen werkt perfect in een Humax met de Aston module 1.7. Wel moet je zorgen dat je de laatste software in de module zitten hebt (2.14).
Meer info op de Aston site.

Droopy,

Krijg je ook automatisch de maandelijkse update ?

Ik niet.

Frankie

is tv vlaanderen ook te verkrijgen zonder abo, zoja leg mij het dan eens uit

Daar valt weinig aan uit te leggen, zonder offici?el abbonement is er geen ??n betaalzender te ontvangen. ;) ( mits gehackt)

Dustie zei:
Je kunt ook eens denken aan een matrix cam ofzo het is mij opgevallen dat de aston steeds meer kuren heeft in een humax .
Een van die kuren is bijvoorbeeld al je je humax op radio stand uitgezet hebt en de volgende dag weer op radio aanzet en na een uurtje even tv wil kijken dat hij dan niet decodeert en je de humax eerst uit en aan moet zetten om te kunnen kijken nu heb ik een matrix cam en totaal geen problemen meer.

Groeten dustie.

ik heb ook geen pobleem met de dragon

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan