Uitfasering Irdeto1 - deel 3

Ik meende dat ze tot 2008 een contract met de publieke zenders hebben, dus met een beetje geluk laten ze die nog even in I1.. ;)

Ik wacht nog even rustig af of en hoe ze reageren op de brief.

Ik vind het wel schandalig dat ze nu al zenders uit gaan schakelen zonder dat ze de zaken op orde hebben. Ze weten heus wel dat ieder aangemeld kaartje nog niet vervangen is. Als dat wel denken en uitdragen naar de bellers, dan kennen ze hun eigen bedrijf niet.

Ik ga in elk geval niet bellen. Het is vervelend dat ik nu niet meer op de ontvangers de Nederlandse zenders kan zien zoals ik gewend was. Ik moet zo meer met mijn seca kaartje en module gaan wisselen tussen de ontvangers.

Gelukkig ben ik in de omstandigheid dat ik in het ontvangstgebied van digitenne woon.

Ik heb drie kaartjes van KPN voor een prijs waar C- het niet voor doet.

Het is alleen jammer dat de kwaliteit slechter is.

Ik kan in elk geval alle zenders blijven zien.

Als ze toch het set top box pakket af schrijven voor mijn twee kaartjes zonder dat ik ze ontvangen heb, storneer ik dit en laat een blokkade aanbrengen voor hun rekeningnummer.

Als je met 1 kaart meerdere secadozen wilt kunnen "bedrijven" dan is daar een splitter voor. "splitty" heet die.

Ik zou zo'n ding wel voor irdeto2 willen hebben.

Ik vind het een schandalige daad dat ze nu ook al een publieke zender hebben uitgeschakeld zonder dat ze hun zaakjes op orde hebben.

Reactie op een brief van 25 april hebben ze ook nog niet gegeven.

Het levert minder op dan een duur telefoontje.

Ik heb nu geen abonnement meer, dus hoef je zo'n "klant" niet als abonnee meer te behandelen. Het moet toch ergens van betaald worden.

Toen ik nog abonnee was kreeg ik binnen drie dagen antwoord.

Ze laten even goed merken dat ze monopolist zijn. Je komt wel, want je hebt ze nodig.

Ze kunnen me nu de boom in, zeker nu ze ook nog het abogeld verhoogt hebben, ik ga mijn kaart fijn overdoen aan een vriend van me die nog op zoek was naar een kaart.

Mag hij de kaart kopen, adreswijziging is nu toch gratis.:)

Afijn, ik kijk wel verder op m'n seca kaart.

Als je met 1 kaart meerdere secadozen wilt kunnen "bedrijven" dan is daar een splitter voor. "splitty" heet die.
Ik zou zo'n ding wel voor irdeto2 willen hebben.
Waarom niet gewoon een phoenix programmer en een season interface gebruiken met de bijbehorende software.

Werkt hier prima met irdeto2 en 3 ontvangers.

Zou je dat eens willen toelichten ?

Ik snap de functie van beide, maar hoe stuur je de seriele communicatie van de phoenix naar de 3 seasons ?

Zou je dat eens willen toelichten ?Ik snap de functie van beide, maar hoe stuur je de seriele communicatie van de phoenix naar de 3 seasons ?
Via een netwerk..

Maar ff serieus, is het dan de bedoeling om de Phoenix aan een pc te hangen (1tje met ethernet moet ik nog tegenkomen) en de seasons ook?

Dat zijn dus nogal wat pc's (met bijbehorend geluid/stroom) als ik het goed begrijp.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan