hmmm beetje onzin natuurlijk,want ik geef jouw een reeks cijfers en letters,maar als ik er niet bij vertel dat het een key is,is het dat feitelijk ook niet,denk dat het in weze voor de rechter dus ook niet strafbaar gesteld kan worden.Dit onderwerp is in het verleden ook al meermalen behandelt,en daaruit kwam meestal toch dat een reeks in weze niks doet en dus niet strafbaar is,dat is het misschien hooguit als je hem op een kaart progt,maar ook dat moet in weze bewezen kunnen worden,je garage deur zal maar toevallig met diezelfde reeks open gaan,hmm dan zitten ze toch met een probleem.Ik denk dat het enige illegale op een kaart is dat er de seca of via of irdeto emulatie opstaat,de reeksen of keys volgens mij niet,zie het voorbeeld,wat is dan een key of reeks en waar wordt het voor gebruikt.Dus cabo noem je gewoon cobo en je zet een reeks neer,maar zegt of schijft niet dat het een key is,niks illegaal dus.En volgens mij valt het ook niet aan te pakken,vrije meningsuiting en ja ik strooi maar eens wat met een reeks getallen en letters op mijn pagina.Alles is mogelijk in weze,je kunt het zelfs zo veranderen dat het niet dezelfde key is(in weze wel),door voor ieder getal een andere smiley te kiezen en voor iedere letter tot f ook een andere smiley.
Je kunt dan op je pagina een reeks smiley`s neerzetten,en dat jij ze vertaald naar iets anders,dat is jouw zaak.Waaruit maar blijkt dat ze er gewoon niks tegen kunnen doen,het valt ten alle tijden te omzeilen.