USB stick mounten

Moet ik bij het plaatsen van een image op een stick dezelfde handelingen verrichten dan dat ik een image in de dreambox zelf plaats??

zo een beschrijving heb ik al gelezen, ik kom niet verder dan formateren, daarna geeft die de melding dat het niet mogelijk is om het usb stick te formateren

heb je misschien per ongeluk het schakelaartje op de USB stick op write protect staan??

Ik heb nu 3 verschillende USB sticks geprobeerd en allen werken gewoon goed.

4 Gb USB 2stick

256 MB USB 2 stick
128 Mb USB 2 stick

hoi

zo'n schakelaartje zit er niet ens op
als je iets probeerd te ftpen klik je dan alleen op
mnt/usb ?
want als ik op mnt/usb klik zie ik usr staan als ik daar op klik zie ik "lib" als ik op lib klik zie ik ipkg als i kdaarop klik zie ik "info en status"
dus
mnt/usb/usr/lib/ipkg/info & status

kun je de USB stick wel op je PC onder WINDows formatteren??

Vreemd dat er geen schakelaartje op zit (het is wel een piepklein schakelaartje en daar kijk je vlot overeen

Ow ja met flashwizard 5 lukte het mij ook niet met flashwizard 6.3 gaat formatteren wel goed (misschien iets met VISTA)

op me pc kan ik het gewoon formateren dat is geen probleem... en ik gebruik ook flahwizard 6.3
ik weet zeker dat er geen schakelaartje op zit ik heb er heel goed naar gekeken :biggrin:
ik gebruik windows XP.. ik snap er echt niks meer van.. maar naar welke directory ftp jij de bestanden?

in de verkenner ftp://ip adres van je box)
dan op MNT klikken
daaronder vindt je USB
Vervolgens knip, plak en copieer je naar hartelust

Precies zoals Hangslot eerder verteld heeft.

ja oke dat weet ik, maar alst ik op mnt zie ik usb als ik usb open zie ik nog een map als die open nog 1 map.... snap er echt niks meer van

Ik snap het ook niet meer heb je nu al eens een ander stick geprobeerd?
Ik heb nu de usb stick werkende in multiboot

Op de DM staat Gemini4.3

en op de stick Nabilo en PLI

En nu kan ik bij herstarten kiezen voor welke image er opgestart moet worden.
Leuk dingetje maar ik zie de lol ernog niet van met dat multibooten.

ZAl eens een balletje opgooien

is het mischien mogelijk om script te plaatsen in de dm? dat die dan de usb stick wel mount?
ik zag laats als je onder communicatie instellingen, waar je IP en gateway kan invullen, als je dan op de blaauwe knop drukt kom je in mount manager heeft dat er mischien wat mee te maken? je kan daar een aantal dingen invullen.. heeft iemand daar ervaring mee?

Hi all,

het is gelukt met een andere usb stick, sandisk cruzer 2gb mag je aan de lijst toevoegen dat die niet werkt.. ik heb een andere usb stick gekocht die werkt nu :biggrin:

bedankt voor jullie reacties

Hij komt erbij, bedankt voor de melding!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan