Vagcamd 1.03?

Versie 1.04 beta is uit en loopt als een speer;)

woutje

Klopt Woutje,

Net getest, heb geen hanger meer. Vrouw is erg tevreden (zit vol bewondering te kijken naar al dit moois):p

Boets

Maar misschien moet er tegen over de lezers toch eens iets meer duidelijkheid verstrekt worden, want de pm's vliegen mij al om de oren.

Dus even een samenvatting:

We zijn verheugt, misschien wel "te" omdat we het er hier al over hebben, dat we met een hoop ouwe rotten in het vak samen hebben besloten bij een BBQ vorige week om eens te pogen een emu te ontwikkelen die alle anderen overtreft, en het loopt boven verwachting goed!

Misschien vandaar een wat voorbarig enthousiasme, maar als je met iets leuks bezig bent en het werkt, dan ben je al snel geneigt om te roepen dat je iets hebt...

Afijn we zullen eens wat verdere tests uitvoeren , en wellicht komen er dan binnenkort publieke downloads, maar we beloven nog niks. ;)

USB alpha versie hier gearriveerd, getest, maar zitten nog enkele cfg hick-ups in.

Waarschijnlijk dient het protocol opnieuw gecompileerd te worden, we wachten.

1.04beta ook net binnen. Newcamd-protocol wordt ondersteund!!! Dat is mooi zeg. En loopt aardig stabiel.

Contrast is in ieder geval nu software-matig te regelen. Potmeter overbodig dus. Op de print van de vagbox zie ik een extra gedeelte voor hdmi??? Daar heb ik nog niets over gehoord... iemand?

Euh.... wat kost zo'n vagbox nieuw? Wantteh... ik ben dat ook eens gaan proberen, maar volgens mij heb ik hem opgeblazen of die IC's zijn te heet geworden, geen idee. Heb ik niet genoeg benul van.

Zoals jullie weten heb ik deze gekregen, misschien is ie ook nog wel te repareren, misschien dat Mas3 dat weet, maar hij doet hier niets meer. Vagcamd draait nog prima, maar er komt geen data meer binnen vanaf de Vagbox.:(
En de IC's blijven steenkoud dus volgens mij is ie stuk.

Volgens mij is de BC1384 transistor de oorzaak van het warm worden.
Vervang deze eens BT volgens mij moet hij het dan weer doen.
Zal eens kijken of er een (zwaarder) vervangend type voor is, deze geeft gewoon niet stabiel de spanning door.

Wat de vervangprijs is weet ik niet, heb deze als beta tester tegen kostprijs.

Black Tiger zei:
Euh.... wat kost zo'n vagbox nieuw?

Is deze ergens te koop @BT, ik dacht dat dit zelfbouw was?

N?chste woche ga ik er mezelf ook weer verder op storten, ik ben nu volop bezig met het opzetten van de komende BBQ :)

Dus ff geen tijd... :bier:

Vervang deze eens BT volgens mij moet hij het dan weer doen.
Ja dat heb je weer tegen een goeie, ik ben niet thuis in elektronica dus ik verwissel een transistor zelfs nog wel met een weerstandje. De namen ken ik wel maar hoe het uitziet?
Of is zo'n transistor zo'n ding op 3 pootjes. Of is dat weer een tiristor of hoe heten die dingen allemaal.
Kortom, zelf kan ik het niet repareren, maar ik zal m'n buurman eens vragen of hij dat ding kan nameten ofzo, die weet wel iets van elektronica dus die weet dan ook wel welk onderdeeltje dat het betreft.

Is deze ergens te koop @BT, ik dacht dat dit zelfbouw was?
Niet in de winkel in elk geval. Maar hij is voor zover ik weet toch wel bij de maker te kopen, hoe komen wij er anders aan? En als die ze bouwt dan is het toch nieuw? Vandaar dat ik vroeg wat ze nieuw kosten.
Want ze steken toch wel mooi in elkaar en zo'n mooi kastje voor er omheen is ook niet gratis, zo heb ik ervaren toen ik eens een zelfbouw lichtorgel in elkaar gestoken heb (met hulp van m'n schoonbroer) en dat zag er niet eens zo mooi uit.
Ik weet anders niet hoe ik het vragen moet, het is inderdaad zelfbouw, maar wel erg mooi en iemand bouwt ze toch, dat zal LW dan wel zijn, maar dan is het toch nieuw lijkt me.:biggrin:
Maar niet in de winkel nee. Uiteraard!

Ik zal echter eerst de tip van Crazymotha uitproberen en m'n buurman er eens naar laten kijken (en meten).

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan