VAR

Het verplaatsen van de var zit idd in de extra settings onder de blauwe knop, en verdwijnt idd nadat je dit gedaan hebt uit dat menu.

Deze week heb ik er bij mij Gemini 3.40 op mijn Dream gezet, en de var naar usb gedaan, en het is uit de lijst weg. ;)

Maar ik heb hier een 7000 en geen 7020, dus wellicht dat er toch verschil zit in beide images, en is het bij een 7020 niet nodig.

Als het onder het menu weg gaat, zou het normaliter ook op een of andere manier weer terug te zetten moeten zijn. Voor zover ik weet heb ik dat tenminste bij een 7000 ooit gedaan.

Maar bij de 7020 is het toch anders want daar heb ik nooit de var verplaatst naar de HD.
In elk geval wel goed dat er wat meer duidelijkheid is omtrent de werking bij de 7000.

Hallo,

Wat bij de 7000 eigenlijk wel was aan te raden te doen is bij de 7020 met zijn grotere geheugen helemaal niet meer nodig.

Moi Brombeer.

Dat klopt, en het is dan ook handig om bij de 7000 een USB stick te gebruiken, die dingen kosten bijna niks meer en dan heb je geen last meer van de kleine wachttijd bij het opspinnen van de hd als de var aangesproken word. Of het geluid als hij blijft draaien, tenminste voor degenen die daar last van hebben.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan